Uporabljamo piškotke
Piškotki so vse informacije, ki jih obiskano spletišče shrani v brskalnik vaše naprave in kasneje prikliče z namenom zagotavljanja kontinuitete med posameznimi priklici spletne strani. Piškotke uporabljamo v več namenov, predvsem pa za izboljšanje vaše spletne izkušnje na naši spletni strani (na primer za shranjevanje podatkov ob vpisu v vaš račun). Politika piškotkov
Študentska sekcija DMS organizira dogodek na temo nevromarketinga. Kaj je nevromarketing? Kako deluje? Kako v podjetju analizirajo oglase in kakšne uvide lahko pridobijo ter s tem pomagajo pri ustvarjanju? Odgovore na vsa vprašanja bosta na dogodku predstavila Barbara Priselac in Blaž Hren iz podjetja NeuroM.
Ravno nevromarketinške raziskave ustvarjalcem oglasov ponujajo možnosti, da optimizirajo oglase, saj omogočajo, da razberemo optimalne segmente, elemente, dolžino oglasa, kot tudi optimalni ton in hitrost zvoka. S tem nam pomaga pri odločitvi, katere elemente uporabiti in katere raje izpustiti. Cilj raziskave pa ni ocenjevanje kreativnega dela, temveč vpogled v nezavedni del potrošnika.