Pri trajnostnem delovanju, ki ni več izbira, je čas za temeljne spremembe. Ali smo jim kos?
Strateški dokumenti in zaveze so zapisani, a za resničen učinek jih moramo prevesti v prakso in zavest vseh nas. Potrebna je sprememba navad, kar je pogosto najtežji del: vzpostavljanje novih procesov, drugačnih rutin in pričakovanj. To zahteva vztrajnost, razumevanje psihologije in dobro komunikacijo.
Marketing ima pri tem edinstveno vlogo. Zna poslušati, razumeti, povezovati in vplivati. Opremljeni smo z znanjem in orodji, da poskrbimo, da spremembe ne ostanejo le na papirju, ampak zaživijo v vsakdanjem življenju.
Katere vpoglede in znanja še potrebujemo, da bomo res učinkoviti, nam bosta med drugim razkrili Katja Trop in Eva Frass.
Na srečanju bomo raziskovali:
Srečanje bomo zaključili z moderiranim pogovorom z organizacijsko psihologinjo in svetovaqlko dr. Sabino Đuvelek, ki bo predstavila navade še z vidika psihologije in mehanizme, ki jih oblikujejo ali ovirajo pri spremembi.
