Program

Dogodek
▪ Brezplačno za člane DMS.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 € + DDV.

Pri trajnostnem delovanju, ki ni več izbira, je čas za temeljne spremembe. Ali smo jim kos?

Strateški dokumenti in zaveze so zapisani, a za resničen učinek jih moramo prevesti v prakso in zavest vseh nas. Potrebna je sprememba navad, kar je pogosto najtežji del: vzpostavljanje novih procesov, drugačnih rutin in pričakovanj. To zahteva vztrajnost, razumevanje psihologije in dobro komunikacijo.

Marketing ima pri tem edinstveno vlogo. Zna poslušati, razumeti, povezovati in vplivati. Opremljeni smo z znanjem in orodji, da poskrbimo, da spremembe ne ostanejo le na papirju, ampak zaživijo v vsakdanjem življenju.

Katere vpoglede in znanja še potrebujemo, da bomo res učinkoviti, nam bosta med drugim razkrili Katja Trop in Eva Frass.

Na srečanju bomo raziskovali:

  • Kako se spreminjajo navade?
  • Katere navade najtežje spreminjamo v prid trajnosti?
  • Kako lahko marketing podpira trajnostne spremembe skozi procese delovanja podjetja in komunikacijo, ki je dolgoročna, vključujoča in učinkovita?
  • Kaj so trenutno največji izzivi trajnostnega delovanja in transformacije?

Srečanje bomo zaključili z moderiranim pogovorom z organizacijsko psihologinjo in svetovaqlko dr. Sabino Đuvelek, ki bo predstavila navade še z vidika psihologije in mehanizme, ki jih oblikujejo ali ovirajo pri spremembi.

Pridružite se nam v ponedeljek, 29. septembra, ob 17. uri v Fantastičnih prostorih (Stegne 23A, Ljubljana).
Pridružite se nam v ponedeljek, 29. septembra, ob 17. uri!

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam