Program

Izobraževanje
▪ Brezplačno za člane DMS. Več o članstvu.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 € + DDV.

Zakaj so standardna poročila v Google Analytics 4 pogosto premalo za potrebe sodobnih marketinških ekip? Kako lahko s pametno vizualizacijo podatkov hitro pridemo do vpogledov, ki resnično štejejo?

Google Looker Studio odpira vrata v svet personaliziranih, razumljivih in akcijsko usmerjenih poročil. Na tokratnem DMS Taktiku bomo skupaj z Andražem Štalcem, direktorjem in soustanoviteljem podjetja Red Orbit, raziskali, kako to orodje uporabiti za boljše odločanje v marketingu – od osnovnih principov do konkretnih primerov dashboardov, ki jih uporabljajo sodobne marketinške ekipe.

Pridružite se nam in odkrijte, kako lahko napredna analiza z Google Looker Studiem izboljša vaše marketinške strategije.

DMS Taktik bo potekal v torek, 20. maja, ob 14. uri na Zoomu.
DMS Taktik bo potekal v torek, 20. maja, ob 14. uri na Zoomu

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam