V Društvu za marketing sledimo trendom in sodobnemu (digitalnemu) načinu življenja, zato za naše člane pripravljamo tudi brezplačne webinarje, ki si jih lahko ogledate kadarkoli in kjerkoli.
Na prvem smo se pogovarjali prav o tej temi: kako načrtovati in izvajati webinarje. Ti so pomembno orodje vsebinskega in vhodnega (inbound) marketinga, ki ga podjetja, še posebej B2B, s pridom uporabljajo za izobraževanje, gradnjo blagovne znamke in kot orodje za ustvarjanje leadov.
Raziskava podjetja ON24 je pokazala, da si kar 35 % udeležencev webinarjev ogleda posnetek webinarja.
Ali ste vedeli, da:
pri brezplačnih webinarjih ni nenavadno, da se jih udeleži samo 40 % registriranih udeležencev, zato vedno poudarimo, da registrirani udeleženci prejmejo tudi povezavo na posnetek.
lahko med izvedbo webinarja izvajate ankete, da spodbudite interaktivnost udeležencev,
obstaja precej različnih platform za tehnično izvedbo webinarjev, med najbolj pogostimi sta GoToWebinar in Zoom, ki ga uporabljamo tudi mi.
Temo nam je predstavila Jasna Suhadolc (Virtua PR), ki ima bogate izkušnje z domačimi in tujimi naročniki na področju produkcije in izvedbe webinarjev.
Na enournem webinarju ste izvedeli:
kako vam izvedba webinarjev lahko pomaga pri ustvarjanju novih leadov,
kako načrtovati webinar in njegovo promocijo,
kakšna znanja potrebuje ekipa in katera orodja uporabiti,
praktične napotke glede izvedbe webinarja in pogoste napake, ki se jim lahko izognemo,
predavateljici pa boste lahko zastavili tudi vprašanja.
Če želite pogledati posnetek webinarja, se lahko prijavite za ogled posnetka.
Jasna Suhadolc je direktorica agencije Virtua PR z dolgoletnimi izkušnjami na področju digitalnega komuniciranja.
Jasna Suhadolc je ustanoviteljica in direktorica podjetja Actuado, ki je HubSpot Platinum Solutions partner. Svojo več kot 20-letno kariero na področju digitalnega marketinga je začela kot svetovalka za digitalni PR, nato pa se je osredotočila na vsebinski marketing. V zadnjih letih se posveča predvsem digitalizaciji in optimizaciji ključnih procesov marketinga, prodaje in podpore v podjetjih, s poudarkom na odpravljanju ozkih grl ter zagotavljanju nemotenega pretoka podatkov in informacij med oddelki. Njena vloga zajema tako implementacijo HubSpot rešitev kot tudi strateško svetovanje in izobraževanje zaposlenih, da bi podjetja čim bolje izkoristila digitalna orodja za izboljšanje poslovnih rezultatov, izkušnje strank in zadovoljstva zaposlenih. Z zanimanjem spremlja razvoj AI orodij in raziskuje načine njihove uporabe v poslovnem okolju.
Navdušenje nad novimi tehnologijami aktivno deli kot predavateljica na konferencah in prek internih delavnic v podjetjih. Jasna je bila s svojim predavanjem 'Kako AI pomaga marketingašem izboljšati učinkovitost in optimizirati odločitve v praksi' najbolje ocenjena predavateljica B2B konference 2024. Jasna je tudi avtorica knjige Nove priložnosti e-komuniciranja, pogosto vabljena članica strokovnih žirij ter mentorica v različnih združenjih. Ves čas je vpeta v mednarodno okolje. Na temo digitalizacije marketinga, prodaje in podpore je predavala že v več kot 10 državah po svetu.
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.