Program

Dogodek

Katere novosti v marketingu (ne) bomo uporabljali v naslednjih 5 letih?

Že zadnjih nekaj let se na različnih konferencah veliko govori o NFT-jih, AI-ju, blockchain tehnologiji in kripto valutah, metaversu, decentralizaciji interneta in drugih novostih v marketingu, poslovnem okolju in življenju na sploh.

Morda je čas, da potegnemo črto, ločimo zrnje od plevela in pogledamo, kaj bo marketing v naslednjih 5 letih spremenilo tako, kot so ga družbena omrežja, vplivneži ali GDPR. In kaj je v resnici samo hype, buzzword, nepomembna motnja ali nišna rešitev.

Na kaj se osredotočiti danes in kaj naslednjih 5 let (ali pa kar za vedno) ignorirati? Z gosti ne bomo govorili, kaj vse te aktivnosti sploh so, ampak jih bomo postavili v kontekst – kaj dejansko že rešuje marketinške probleme ali pa jih bo zelo kmalu. Gostje bodo osvetlili področja zasebnosti, lastništva podatkov in vsebine, blockchaina, NFT-jev, umetne inteligence in strojnega učenja, metaversa … Vsak gost po naredil kratek razmislek o stanju področja, sledila pa bo skupna debata o sedanji in prihodnji relevantnosti za marketing, posel in življenje.

Vabljeni vsi, ki želite dobiti občutek, kaj od vseh novosti se bo obdržalo, katerim se morate bolj posvetiti, da vi ali vaše znamke ne bi ostali zadaj.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam