SMK je pomemben temelj slovenske marketinške stroke
Od svojih skromnih začetkov 7. junija 1996, ko je Društvo za marketing Slovenije (DMS) v sodelovanju z Ekonomsko fakulteto in prvim sponzorjem v Laškem postavilo temelje, do današnje uveljavljene konference, je SMK postal ključni dogodek slovenske marketinške skupnosti.

Pomembno vlogo pri zasnovi prve konference so imeli mag. Janez Damjan, prvi predsednik Programskega sveta SMK, ter člani sveta: dr. Iča Rojšek, dr. Zlatko Jančič, dr. Miro Kline in dr. Boris Snoj. Pomemben zagon pa je prispeval tudi takratni upravni odbor DMS, ki so ga pod vodstvom Janeza Damjana sestavljali Jure Apih, Gregor Draksler, Zlatko Jančič, Maja Zalaznik (ex Makovec Brenčič), Lidia Pavlin, Milena Štular, Jani Toroš in Branko Žnuderl.
Že druga konferenca v Lipici je uvedla kotizacijo, vendar je kljub temu pritegnila izjemen odziv strokovne javnosti. Leta 1998 se je Slovenska marketinška konferenca preselila v Portorož, kjer je postala dvodnevni dogodek. Leto pozneje je konferenca že dobila tudi mednarodne razsežnosti, saj so s slovenskimi strokovnjaki oder začeli deliti tudi predavatelji iz Evrope, Amerike in Avstralije.

30 let Slovenske marketinške konference smo obeležili 29. in 30. maja v Portorožu. Rdeča nit 30. SMK je bila Moč znanja je naša stalnica. Več o jubilejni izvedbi si lahko preberete tukaj.
Partnerstvo s Časnikom Finance, ki se je začelo leta 2001, je dodatno utrdilo SMK kot vodilno platformo za marketinško in poslovno izobraževanje ter kot prostor za predstavitev najboljših praks.
Danes je SMK veliko več kot le izobraževalna konferenca. Je utrip stroke, ki jo soustvarjajo vsi predavatelji in udeleženci skozi leta. Je strast k nenehnemu izboljševanju, vizija vsega, kar podjetja lahko dosežejo, ko v središče svojega delovanja postavijo strateški marketing.
SMK je ključni del temeljev slovenske marketinške stroke, zato je prvih 30 izvedb SMK le začetek. Pred nami je še mnogo novega in vznemirljivega.
TRIDESET LET VIZIJE znanja in predanosti
Predsednice in predsedniki programskih svetov SMK
Programske svete SMK so skozi leta vedno sestavljali strokovnjaki, ki so s svojim snovanjem programa, izborom vsebin in nastopajočih soustvarjali SMK in posledično krojili podobo stroke. Predsednice in predsedniki skozi leta so bili: Janez Damjan, Milan Jurše, Rudi Tavčar, Maja Zalaznik (ex Makovec Brenčič), Aleksander URanc, Mateja Jesenek, Iztok Sila, Toni Balažič, Enzo Smrekar, Medeja Lončar, Maria Anselmi in Primož Hvala.

MOZAIK USTVARJALCEV vsebinske podobe SMK
V tridesetih letih je skoraj sto različnih strokovnjakinj in strokovnjakov prispevalo svoje znanje, izkušnje in vizijo razvoja marketinške stroke skozi oblikovanje programa Slovenske marketinške konference. Zahvaljujemo se vsem članicam in članom Programskih svetov SMK skozi leta. Hvala za ves trud, razmislek in iskanje pravih vsebin na odru konference. Skupaj z vsemi nastopajočimi smo soustvarjali SMK ter tako izobraževali in krepili marketinško stroko. Hvala:

PREDAVATELJI SMK
Legende SMK odra
V tridesetih letih se je na odru SMK zvrstilo malo manj kot 1.000 različnih predavanj. Vsa so bila odgovor na aktualne izzive časa, v katerem se je konferenca odvijala.
Svoje znanje, izkušnje in primere uspešnih praks so z nami delili mnogi domači strokovnjaki, vedno pa povabimo tudi zanimive goste iz tujine.
.png)
Absolutni rekorder je Zenel Batagelj (Valicon), ki je v tridesetih letih predaval kar petnajstkrat – torej polovico vseh SMK! Tesno za njim sledi dr. Damijan Mumel z Ekonomsko-poslovne fakultete Univerze v Mariboru, ki je nastopil devetkrat in je bil tudi predsednik druge konference.
Kar osemkrat so občinstvo prepričali Andraž Zorko (Valicon), Boris Snoj in Janja Božič Marolt (Mediana), medtem ko so si bučen aplavz v dvorani sedemkrat prislužili Bruno Završnik, Vasja Vehovar in Vesna Žabkar (EF UL).
Seznam izjemnih predavateljev nadaljujejo še Iztok Sila, Matjaž Grm in Mitja Pirc, ki so se na SMK odru z znanjem in navdihom predstavili po šestkrat.

30 let SMK naslovi vseh konferenc
- 1. Marketinška konferenca v Laškem (7. junij 1996)
- 2. Slovenska marketinška konferenca v Lipici (6. junij 1997)
- 3. Slovenska marketinška konferenca v Portorožu (4. in 5. junij 1998)
- 4. Slovenska marketinška konferenca v Portorožu (4. in 5. junij 1999)
- 5. Slovenska marketinška konferenca v Portorožu (15. in 16. junij 2000): Iz te moke bo še kruha
- 6. Slovenska marketinška konferenca v Portorožu (maj 2001): ?
- 7. SMK (28. in 29. maj 2002): Bela hiša Slovenskega marketinga
- 8. SMK (27. in 28. maj 2003): Preživeti in uspeti v evropski uniji
- 9. SMK (1 in 2. junij 2004): Marketing v poslovni strategiji – pot do uresničitve
- 10. SMK (31. maja in 1. junija 2005): Prvo leto v EU – kako so marketinške strategije prestale preizkušnjo?
- 11. SMK (30. in 31. maj 2006): Živeti spremembe v marketingu. Inovativnost kot točka lokalnega in globalnega preboja
- 12. SMK (29. in 30. maja 2007): Učinkovitost marketinga za uspešnost podjetja
- 13. SMK (27. in 28. maj 2008): Kaj še šteje v očeh kupca?
- 14. SMK (2. in 3. junij 2009): Veter družbenih sprememb – napnimo trženjska jadra
- 15. SMK (18. in 19. maj 2010): Kako (p)ostati kupčeva prva izbira?
- 16. SMK (2011): Marketing: odgovornost za dobiček in rast.
- 17. SMK (2012): Biti pametnejši. Za enostavnejši in učinkovitejši marketing
- 18. SMK (2013): “Marketing s pogumom: naprej!”
- 19. SMK (2014): Od mikro segmetov do globalnih trgov
- 20. SMK (2015): Razvij. Pospeši. Naredi. / Develope. Drive. Do.
- 21. SMK (2016): Marketing – dirigent uresničevanja poslovnih priložnosti
- 22. SMK (2017): Marketing, gonilo sprememb
- 23. SMK (2018): (R)evolucija marketinga je tu!
- 24. SMK (2019): Master Your Growth
- 25. SMK (2020): Nove vrednote, nove vrednosti
- 26. SMK (2021): Nova renesansa? Skupaj postavljamo temelje za novo marketinško razmišljanje.
- 27. SMK (2022): Močnejši od viharjev
- 28. SMK (2023): Uspeh sledi pogumnim
- 29. SMK (2024): Samozavestno naprej
- 30. SMK (2025): Moč znanja je naša stalnica