Štiri desetletja ljubezni do marketinga, štiri desetletja povezovanja marketinških strokovnjakov in razvijanja marketinške odličnosti. Zgodbo so začeli pisati ljudje z vizijo in pogumom, ki so kljubovali takratnemu duhu časa in mislili marketing še pred tržnim gospodarstvom. Nadaljnja poglavja te marketinške zgodbe je pisala vrsta izjemnih ljudi, zahvaljujoč katerim je Društvo za marketing Slovenije danes osrednja marketinška organizacija, ki skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke.

V svojem predavanju se je Nikolaj Mejaš dotaknil T-kompetenc, kjer črko T sestavljata vertikala in horizontala. Horizontala predstavlja širino naših kompetenc, ki jih potrebujemo pri svojem delu, medtem ko vertikala predstavlja globino oziroma specializiranost. Za trenutek smo pomislili na profil marketingaša, pa na vse druge funkcije v podjetju in tudi na (pre)oblikovanje od splošnega do modernega marketinškega strokovnjaka skozi čas. Pred dvajsetimi leti verjetno v naši stroki ne bi mogli govoriti o črki T. Lahko bi govorili samo o zelo kratkem pomišljaju »-«. Marketing takrat se je ukvarjal predvsem s komunikacijo s potrošniki, čimbolj kreativnimi oglasi ter najbolj cenovno ugodnimi kanali komuniciranja. Gledano s stališča Johna Wanamakerja »Pol denarja, ki ga porabim za oglaševanje, vržem stran. Težava je v tem, da ne vem, katero polovico.«, smo obe polovici denarja metali skozi okno.

Nagovor Darka Dujiča, takratnega predsednik DMS, si lahko ogledate v videoposnetku spodaj.

 

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam