V ponedeljek, 17. decembra 2012, smo na gradu Fužine pripravili manjšo razstavo slovenskih blagovnih znamk. Razstavo so ustvarile članice Študentske sekcije DMS, Muzealke, in je bila postavljena skozi oči generacije, ki z večino razstavljenih blagovnih znamk ni nikoli zares živela. Poiskali smo primere slovenskih znamk, ki so še vedno žive. Med razstavljenimi znamkami so bile Pivovarna Union, Radenska, Gorenje, Elan, Saturnus, Beti, Peko, Medex, Gorenjka, Kompas, Hotel Slon, Ilirija in druge slovenske blagovne znamke, ki so nedvomno pustile pečat v preteklosti in postavile smernice za prihodnost.

 

Vizija Društva za marketing Slovenije je Marketinški muzej. V njem bodo imele uspešne slovenske znamke priložnost, da ponovno zaživijo. Pri tem namen marketinškega muzeja ni samo zgodovinski, temveč tudi futuristični.

Že junija 2010 smo zato v sodelovanju s Slovenskim etnografskim muzejem organizirali razstavo Cockta, pijača vaše in naše mladosti. O dediščini slovenskih blagovnih znamk. 

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 200 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
RASTEMO ŽE VEČ KOT 40 LET
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice