Akademija MM je sedmič izšla decembra 2000. V njej se skrivajo rezultati raziskovalnega dela, podkrepljenega z empiričnim raziskovanjem. Odgovorna urednica je Meta Dobnikar, uvodno besedo pa je spisal Damijan Mumel.

7. Akademija MM (PDF)

Uvodna beseda:

Pa je! Pred nami, ki smo jo soustvarjali, in pred vami, ki jo boste presojali. Sedma številka Akademije MM, namreč.

Pripraviti številko Akademije ni lahko. Ko jo boste prelistali, se vprašajte, koliko truda, odrekanja in raziskovalne radovednosti so zmogli avtorji prispevkov. Ste tudi vi sposobni tega? Če ste, se nam za prihodnost revije ni treba bati. Ta je namreč odvisna od vseh, ki jo ustvarjajo.

Vendar ne morem iz svoje kože, iz kože psihologa. Zastrupljen sem s tem, da gledam na svet skozi očala psihologa. Morda celo psihologiziram. To, kar me muči, pa je motiv za pisanje znanstvenih prispevkov. Tistih, o katerih sem prej zapisal, da zahtevajo toliko odrekanja. Kaj dobimo v zameno zanje? Konec koncev se vsak avtor s svojim prispevkom razgali pred akademsko srenjo. Pokaže, koliko velja v akademski luči. Koliko obvlada metodologijo, kako jasne in bistroumne ideje ima. In kako dober pogled nad teoretičnimi spoznanji na raziskovalnem področju. Kaj to pomeni, veste najbolje vsi, ki v Akademijo še niste pisali. Saj ne da bi vas provociral, razmislite pa le …

Damijan Mumel

KAZALO VSEBINE:

  • Aleksandra Pisnik: vpliv zaznane kakovosti in zaznanih tveganj na zaznano vrednost izdelka
  • Janez Damjan: Slovenski nacionalni karakter kot marketinški dejavnik
  • Damijan Mumel, Igor Unger: Direktna pošta kot orodje neposrednega marketinga
  • Helena Cvikl: Sestavine kakovosti hotelskih storitev
  • Tanja Dmitrović, Darja Podobnik: Tržnokomunikacijski splet in njegove določljivke v slovenskih podjetjih
  • Ocene in predstavitve: The expressive Organization: Linking Identity, Reputation and the Corporate Brand (Klement Podnar)

Mednarodna standardna serijska številka Akademija MM (spletna izdaja): ISSN 2630-4368.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam