Začetni
Skrbno izbrani gostje delijo konkretne primeredobrih praks, s katerimi so učinkovito reševali aktualne marketinške inposlovne izzive.
Spletno izobraževanje o temeljnih marketinškihznanjih, kjer udeleženci dobijo praktično znanje o določeni aktivnosti, orodju,platformi, kanalu …
Osnovni namen je dvigovanje nivoja znanja spodročja strateškega upravljanja sponzorstev, aktivacije sponzorstev,predstavljanje pomembnosti vložkov v sponzorstva ...
Predavanje gosta iz uspešnega B2B podjetja,kjer se posvetimo temi, trendu, aktivnosti iz B2B sveta. Osrednji dogodek jeB2B konferenca.
TOPX
Vrhunski strokovnjaki v štirih šolskih urah zudeleženci delijo praktična marketinška znanja in nasvete. Kombinacijapredavanj in dela v skupini.
DMS Lab BASIC
za B2B konferenco
PRO
Skrbno izbrani gostje delijo konkretne primeredobrih praks, s katerimi so učinkovito reševali aktualne marketinške inposlovne izzive.
Spletno izobraževanje o temeljnih marketinškihznanjih, kjer udeleženci dobijo praktično znanje o določeni aktivnosti, orodju,platformi, kanalu …
Osnovni namen je dvigovanje nivoja znanja spodročja strateškega upravljanja sponzorstev, aktivacije sponzorstev,predstavljanje pomembnosti vložkov v sponzorstva ...
Predavanje gosta iz uspešnega B2B podjetja,kjer se posvetimo temi, trendu, aktivnosti iz B2B sveta. Osrednji dogodek jeB2B konferenca.
TOPX
Vrhunski strokovnjaki v štirih šolskih urah zudeleženci delijo praktična marketinška znanja in nasvete. Kombinacijapredavanj in dela v skupini.
strateških veščin
Poglobljene 4 ure za krepitev kompetenc. Naprimerih osvojite orodja, modele, ki jih lahko že naslednji dan uporabite pridelu.
na poti
DMS obišče zmagovalca nagrade marketinškaodličnost. Druženje članov v kombinaciji s podrobnim vpogledom v razmišljanjein delovanje marketinško odličnih podjetij.
žar
Marketinški žar ponuja možnost povezovanja medčlani DMS in interaktivnega reševanja konkretnih izzivov. Prijavite se inrešite marketinški izziv.
DMS Lab PREMIUM
za B2B konferenco
direktorjev
NEOMEJENI
Skrbno izbrani gostje delijo konkretne primeredobrih praks, s katerimi so učinkovito reševali aktualne marketinške inposlovne izzive.
Spletno izobraževanje o temeljnih marketinškihznanjih, kjer udeleženci dobijo praktično znanje o določeni aktivnosti, orodju,platformi, kanalu …
Osnovni namen je dvigovanje nivoja znanja spodročja strateškega upravljanja sponzorstev, aktivacije sponzorstev,predstavljanje pomembnosti vložkov v sponzorstva ...
Predavanje gosta iz uspešnega B2B podjetja,kjer se posvetimo temi, trendu, aktivnosti iz B2B sveta. Osrednji dogodek jeB2B konferenca.
TOPX
Vrhunski strokovnjaki v štirih šolskih urah zudeleženci delijo praktična marketinška znanja in nasvete. Kombinacijapredavanj in dela v skupini.
strateških veščin
Poglobljene 4 ure za krepitev kompetenc. Naprimerih osvojite orodja, modele, ki jih lahko že naslednji dan uporabite pridelu.
na poti
DMS obišče zmagovalca nagrade marketinškaodličnost. Druženje članov v kombinaciji s podrobnim vpogledom v razmišljanjein delovanje marketinško odličnih podjetij.
žar
Marketinški žar ponuja možnost povezovanja medčlani DMS in interaktivnega reševanja konkretnih izzivov. Prijavite se inrešite marketinški izziv.
Osrednji marketinški dogodek v Sloveniji, kipokriva aktualne teme iz sveta marketinga. Je največje letno stičišče vsehmarketingašev.
direktorjev
Srečanja slovenskih strokovnjakov, ki delujejona vodilnih mestih. Iskrena izmenjava izkušenj s ciljem pridobljena znanja čimhitreje uporabiti v praksi.
DMS Lab PREMIUM
za B2B konferenco
Pogoji članstva v DMS
*DMS Lab BASIC: dostop do posnetkov rednih dogodkov, t.j.vseh mesečnih srečanj, marketinških zajtrkov, webinarjev.
**DMS Lab PREMIUM: celoten arhiv, posnetki vseh rednih dogodkov, ekskluzivni posnetki izobraževanj, tematski e-priročniki,prezentacije …
*** ONLINE TEČAJI: vnaprej posneta online izobraževanja v več modulih.