Marketinška odličnost se kaže z vključevanjem marketinške miselnosti v celotno poslovanje in strategijo podjetja, ki jim na ta način omogoča, da izstopajo in dosegajo svojo konkurenčno prednost.

Strokovna komisija, ki jo sestavljajo:

  • Barbara Benčina Čož, SAP d.o.o.
  • Tanja Kavran, DMS
  • Sandra Kecman, Bisnode d.o.o.
  • Miro Košutnik, Gorenje d.o.o.
  • Mitja Pirc, DMS in Deloitte d.o.o.
  • Jernej Smisl, Nova KBM

je naredila prvi izbor podjetij, ki ustrezajo izbranim kriterijem za uspešnost podjetij.

Uvrščena podjetja prejemejo vprašalnik, v katerem opredelijo razumevanje in udejanjanje marketinške miselnosti v poslovanje celotnega podjetja. Z izpolnjenim in poslanim vprašalnikom potrdijo prijavo za nagrado marketinška odličnost leta 2019.

Oddaja prijave ni povezana z nobenimi stroški, cilj nagrade je nagrajevati marketinško odličnost slovenskih podjetij in s tem spodbujati širšo poslovno javnost k marketinški in poslovni odličnosti. Podjetja se lahko prijavijo do 13. maja 2019.

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 200 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
RASTEMO ŽE VEČ KOT 40 LET
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice