Leta 2008 si je prestižni naziv Marketinškega direktorja leta med tremi nominiranci priglasoval Iztok Sila, takrat zaposlen kot direktor Sektorja za marketing na Telekomu Slovenije.

Iztok Sila

Nagrado smo tudi leta 2007 podelili posamezniku, ki je z uveljavljanjem marketinške filozofije prispeval k poslovnemu uspehu svojega gospodarskega subjekta. Izbirali smo med finalisti:

  • Peter Curk, Si.mobil,
  • Leon Korošec, SKI Elan in
  • Iztok Sila, Telekom.

Člani komisije, ki so odločali o treh finalistih, so Toni Balažič, Uroš Cvetko, Peter Frankl, dr. Tomaž Kolar, dr. Klement Podnar, dr. Boris Snoj, Milena Štular, Boštjan Tadel in Aleksander Uranc. Pri glasovanju med finalisti so sodelovali vsi člani DMS ter uveljavljeni akademiki in praktiki, ki jih je k sodelovanju povabil upravni odbor DMS. Vsak glasovalec je imel en glas.

Nagrado smo podelili na večerni slovesnosti prvi dan Slovenske Marketinške konference v Portorožu 27. maja 2008.

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 200 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
RASTEMO ŽE VEČ KOT 40 LET
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice