Člani Društva za marketing Slovenije in povabljeni marketinški strokovnjaki ste izbrali najboljšega - marketinška direktorica leta 2011 je postala Mojca Avšič, izvršna direktorica strateškega trženja v Mercatorju. Nagrajenka je laskavi naslov prevzela na večerni prireditvi 16. Slovenske marketinške konference, kipec pa ji je izročila Tina Kumelj, marketinška direktorica preteklega leta.

Mojca Avšič

Na razpis za marketinškega direktorja leta 2011 smo prejeli 19 nominacij (predlogov, pozivov, kandidatur), za končno prijavo in s tem potrditev kandidature pa se je odločilo 8 kandidatov. Komisija je med njimi izbrala tri, ki se bodo borili za naziv marketinški direktor leta 2011. To so:

  • Mojca Avšič, Izvršna direktorica strateškega trženja, Mercator, d.d.,
  • Aljaž Podlogar, Direktor komercialnega sektorja, Eta d.d.,
  • Tina Tomažič, Direktorica marketinga in razvoja, Fructal d.d.

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 200 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
RASTEMO ŽE VEČ KOT 40 LET
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice