Nagrado marketinški up 2010 sta prejeli Urška Tuškej za najboljše diplomsko delo in mag. Anita Bogataj Melihen za najboljše magistrsko delo na področju marketinga. Nagrado smo nagrajenkama podelili v okviru 15. Slovenske marketinške konference, ki je potekala 18. in 19. maja v Portorožu.

  • Urška Tuškej: Identifikacija potrošnika s tržno znamko pod mentorstvom izr. prof. dr. Klementa Podnarja (FDV),
  • mag. Anita Bogataj Melihen: Pomen motivacije in osebnostnih lastnosti posameznika pri zaznavanju kreativnosti v oglasih pod mentorstvom doc. dr. Urše Golob (FDV).

Komisijo za Marketinški up 2010 so sestavljali: dr. Urša Golob, FDV, asist. Barbara Culiberg, EF, dr. Aleksandra Pisnik-Korda, EPF, dr. Aleksandra Brezovec, Turistica in mag. Armand Faganel, Fakulteta za management Koper.

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 200 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
RASTEMO ŽE VEČ KOT 40 LET
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice