Športni marketing Adriatic regije je s podelitvijo nagrad SPORTO Awards 2014 ponovno stopil na višjo stopnico. Prejemniki nagrad, ki jih Društvo za marketing Slovenije podeljuje tretje leto zapored, so zasnovali izjemne projekte na področju sponzorstev in marketinga v športu ter z njimi celotni Adriatic regiji postavili visoka merila načrtovanja in izvajanja športno-marketinških aktivnosti. Mednarodna žirija in strokovna marketinška javnost sta med 33 prijavljenimi projekti s prestižno nagrado SPORTO Awards nagradila najboljše v vsaki izmed štirih kategorij, priznanja pa so prejeli tudi drugo- in tretjeuvrščeni projekti.

Dr. Maja Makovec Brenčič, predsednica žirije: “Z veseljem ugotavljamo, da je kakovost projektov, ki se prijavljajo na tekmovanje za SPORTO Awards, vsako leto višja. Podelitev nagrad je edinstvena priložnost za razvoj področja marketinga v športu v celotni regiji, zato so nagrade pomembne ne le za sponzorje, klube, zveze, športne institucije in športnike, temveč tudi za širše marketinško okolje in akterje. Stalna rast kakovosti je mogoča zaradi premišljene uporabe novih tehnoloških orodij, komunikacijskih pristopov ter integriranih marketinških metod v kombinaciji z razvojem in utrjevanjem pozicije znamk skozi šport. Nove sponzorske zgodbe, ki pritegnejo potrošnike in podpornike športa, imajo vsako leto več konkurentov, vendar prostor za napredek vseeno ostaja.”

Športno bogato (olimpijsko) leto so za marketinške aktivnosti najbolje izkoristili naslednji projekti.


Zmagovalec v kategoriji “NAJBOLJŠE DIGITALNO KOMUNICIRANJE” je:

  • #SLOCHI (prijavitelj: Olimpijski komite Slovenije). Žirijo je prepričalo njihovo spremljanje olimpijskih iger v realnem času tako iz zakulisja kot na samem mestu dogajanja, vključevanje športnikov in proaktivna integracija sponzorjev v marketinške aktivnosti, s čimer so dosegli uspeh v svetovnem merilu.
  • Drugo priznanje v kategoriji je prejel projekt Sochi 2014 zimske olimpijske igre na Planet Siol.net (prijavitelj: TSmedia d.o.o.), tretje pa #TvitajmoZaNase (prijavitelj: Telekom Slovenije in agencija S. V. – RSA).

Zmagovalec v kategoriji “NAJBOLJŠE ŠPORTNO MEDIJSKO PARTNERSTVO” je:

  • Planet Siol.net in Volkswagen 19. Ljubljanski Maraton (nosilec pravic: Volkswagen 19. Ljubljanski Maraton, sponzor: Planet Siol.net, prijavitelj: TSmedia d.o.o.). Z zgodbami, v katerih se je lahko našel vsak posameznik inz inovativnim vpletanjem udeležencev maratona v komunikacijo, podprto z dobro izkoriščeno tehnologijo in odlično pokritostjo maratonskega dogajanja so žirijo kot edini prijavljeni v kategoriji prepričali, da lahko globalen pristop deluje tudi na lokalnem nivoju.

Zmagovalec v kategoriji “NAJBOLJŠE KOMUNICIRANJE ŠPORTNIH SUBJEKTOV” je:

  • Slovenski Sochi 2014 (prijavitelj in nosilec pravic: Olimpijski komite Slovenije). Navdušil je s celovito kampanjo, integracijo sponzorjev v vse marketinške aktivnosti, enotno platformo za sponzorje in inovativnim merchandisingom.
  • Na drugo mesto se je uvrstil projekt Enotna podoba slovenskega športa (prijavitelj in nosilec pravic: Olimpijski komite Slovenije), na tretje pa KHL Medveščak Zagreb v kontinentalni hokejski ligi (prijavitelj in nosilec pravic: KHL Medveščak Zagreb).

Zmagovalec v kategoriji “NAJBOLJŠE ŠPORTNO SPONZORSTVO je:

  • Predani korakom (sponzor: Zavarovalnica Tilia, nosilec pravic: Volkswagen 19. Ljubljanski maraton, prijavitelj: Zavarovalnica Tilia & Agencija S.V. - RSA). Žirija jih je nagradila za visok nivo združevanja marketinga in družbene odgovornosti ter dobro povezavo vrednot blagovne znamke s projektom.
  • Drugo mesto je v tej kategoriji pripadloprojektu Zmaguj s Hypo ekipo (nosilec pravic: Slovenska nogometna reprezentanca, sponzor: Hypo Alpe-Adria-Bank d.d., prijavitelj: Hypo Alpe-Adria-Bank d.d. & Zadrga d.o.o.), tretje pa Uspehe množimo, ko jih delimo (sponzor in prijavitelj: Telekom Slovenije d.d., nosilec pravic: Olimpijski komite Slovenije).

Projekti iz posamezne države prijaviteljice, ki so v kategoriji “Najboljše športno sponzorstvo” prejeli najvišje ocene, so se avtomatsko uvrstili na tekmovanje Evropskega sponzorskega združenja v kategoriji Best of Europe. Izbora najboljših evropskih projektov se bodo januarja v Londonu udeležili:

  • Najboljši hrvaški projekt: Trenerji velikega srca / Wholehearted coaches (sponzor in prijavitelj: Allianz Zagreb d.d. , nosilec pravic:Hrvaški paraolimpijski komite).
  • Najboljši srbski projekt: Vip beach master 2014 (VBM 14) (sponzor, nosilec pravic in prijavitelj: Vip mobile d.o.o., Beograd, Srbija, del Telekom Austria Group).
  • Najboljši slovenski projekt: Predani korakom / Commited to steps (sponzor: Zavarovalnica Tilia, nosilec pravic: Volkswagen 19. Ljubljanski maraton, prijavitelj: Zavarovalnica Tilia & Agencija S.V. - RSA).

Žirija je podelila tudi POSEBNO NAGRADO, ki jo je za razvoj nove znamke, pogumen izbor manj prepoznavne športne discipline, to je ženskega kolesarstva, in celovitost projekta prejela:

  • Ekipa BTC City Ljubljana (sponzor in prijavitelj: BTC d.d., nosilec pravic: KD Rog).

Uspešnost nagrajenih projektov tlakuje športnemu marketingu in sponzorstvom v Adriatic regiji pot v svetlo prihodnost. Svojo konkurenčnost na evropskem nivoju bodo najboljši projekti iz Hrvaške, Srbije in Slovenije v presojo podali na tekmovanju Evropskega sponzorskega združenja, prav vsi prijavljeni na tekmovanje SPORTO Awards pa leto za letom pripomorejo k dvigu odličnosti športnega marketinga.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam