V večernem delu prvega dne Sporto konference v Portorožu so bile podeljene nagrade Sporto za leto 2017. Šest zmagovalcev v petih kategorijah in eni podkategoriji druži uporaba športa kot učinkovitega marketinškega orodja. Društvo za marketing Slovenije je tudi letos sodelovalo kot nacionalni partner nagrade.

Prejemniki nagrad Sporto 2017:

  • “Laško x NK Maribor” (Pivovarna Laško Union d.o.o.)
  • “Triglav The Rock Ljubljana” (Ekstrem d.o.o.)
  • “Gajsiramo na Šport TV” (Šport TV)
  • “#EuroBARsket” (Pivovarna Laško Union d.o.o.)
  • “There are more types of victory” (Nogometna zveza Slovenije)
  • “60-DAY TOTAL AS CHALLENGE” (Adriatic Slovenica d.d.)

“Letošnje prijave so žiriji predstavljale še večji izziv kot pretekla leta. Po intenzivni debati smo določili letošnje zmagovalce, kot predsednik Evropskega sponzorskega združenja in dolgoletni partner Sporta pa sem zelo vesel, da se vsako leto pojavljajo nove in nove inovativne ideje in projekti, s katerimi se podjetja približujejo javnosti s čustveno intenzivnostjo, ki jo lahko dosežemo samo s športnim sponzorstvom," je po podelitvi nagrad povedal Toby Hester (ESA).

V četrtkovem večeru so podelili tudi nagrade za najmočnejše športne blagovne znamke v Sloveniji. V kategoriji moških športnikov je nagrado prejel kapetan slovenske košarkarske reprezentance Goran Dragić, v kategoriji športnic je slavila Ilka Štuhec, NK Maribor pa je najmočnejša športna blagovna znamka v kategoriji športnih kolektivov.

Več o podelitvi nagrad in zmagovalcih preberite TUKAJ.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam