Strukturiran vprašalnik, s katerim podjetje izkaže marketinško usmerjenost in pristope, ki jih udejanja pri poslovanju. Izpolnjen in poslan vprašalnik je hkrati tudi prijava za izbor za nagrado marketinška odličnost.

Prijavnice zmagovalnih podjetij za nagrado marketinška odličnost 2016 in 2017 smo javno objavili in jih tako delili s strokovno javnostjo – prijave lahko pogledate na spodnjih povezavah:

  • STEKLARNA HRASTNIK, veliki zmagovalec 2017
  • LUMAR IG, zmagovalec v kategoriji mala in srednja podjetja, 2017
  • ADRIA MOBIL, d.o.o., veliki zmagovalec 2016
  • MEDEX d.o.o., zmagovalec mala in srednja podjetja, B2B in B2C, 2016
  • LIDL Slovenija d.o.o. k.d., zmagovalec velika podjetja, B2C, 2016

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 200 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
RASTEMO ŽE VEČ KOT 40 LET
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice