28. številko Akademije MM, ki je izšla v juniju, je uredil red. prof. dr. Klement Podnar iz Fakultete za družbene vede, Univerze v Ljubljani. Rdeča nit tokratne Akademije MM je trajnostni marketing - zagotovo bo v prihodnosti vsaka poslovna odločitev, še posebej pa marketinške, optimizirana enakovredno, glede na tri kriterije: dobičkonosnost, naravno okolje in dobrobit človeka (ne nujno v tem zaporedju). Na svoj način nam to dokazujejo tudi prispevki, ki so zbrani v tej številki Akademije MM. Naj bralcev ne zmede dejstvo, da je večina predstavljenih člankov v tej številki rezultat dobrega sodelovanja predstavnikov Katedre za trženje na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani in Katedre za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani. Katedri je združil skupni raziskovalni projekt z naslovom "V iskanju trajnostne odgovorne porabe (TOP)", ki ga je vodila red. prof. dr. Vesna Žabkar, financirala pa Agencija za raziskovalno dejavnost RS. Pri projektu je sodeloval tudi Inštitut za ekonomska raziskovanja.
Podrobnejši vsebinski opis 28. številke Akademije MM, ki bo v tiskani obliki izšla v mesecu juliju, najdete TUKAJ.