Znani so zmagovalci SPORTO Awards 2022, ki vsako leto nagrajujejo najboljše primere dobre prakse na področju sponzorstev in marketinga v športu v štirih kategorijah. Izbor najboljših marketinških praks iz sveta športa in sponzorstev poteka v okviru mednarodne SPORTO konference.

Predstavitev zmagovalcev in podelitev nagrad bo potekala na SPORTO konferenci, 22. februarja, v Planici. Člani DMS se konference lahko udeležite 10 % ugodneje, več o tem tukaj.

Žirija je nagradila naslednje projekte:

Zmagovalec v kategoriji Najboljše športno sponzorstvo

Misija ledenik (sponzor: Pivovarna Laško Union d.o.o., nosilec pravic: Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez, prijavitelja: Luna TBWA in Edge & Angle)

Zmagovalec v kategoriji Najboljši športni dogodek

Odbojka na Ljubljanici (nosilec pravic: Odbojkarska zveza Slovenije, prijavitelja: Odbojkarska zveza Slovenije in Ekstrem d.o.o.)

Zmagovalec v kategoriji Najboljše komuniciranje športnih subjektov

NFT Planica 2022 (sponzorji: Iconomi, Authrail, Mastercard, nosilec pravic in prijavitelj: Smučarska zveza Slovenije)

Zmagovalec v kategoriji Najboljše digitalno komuniciranje

Odbojka na Ljubljanici (sponzor: Turizem Ljubljana, nosilec pravic: Odbojkarska zveza Slovenije, prijavitelj: Turizem Ljubljana)

Posebno pohvalo žirije so prejeli projekti: Marčevska norost s Cedevito Olimpijo, Žensko evropsko rokometno prvenstvo in Petrolov Zmagovalni servis 2.0.

Projekt Misija Ledenik je prav tako prejel posebno pohvalo žirije za Najboljšo trajnostno prakso in se je kot zmagovalni projekt v kategoriji Najboljše športno sponzorstvo avtomatsko uvrstil na tekmovanje Evropskega sponzorskega združenja ESA Excellence Awards v kategoriji »Best of Europe«.

Mednarodni partner SPORTO Awards je Evropsko sponzorsko združenje (ESA), v Sloveniji Društvo za marketing Slovenije (DMS).

Prijave v vseh SPORTO Awards kategorijah je pregledala in ocenila mednarodna strokovna žirija, ki jo je sestavljalo 7 članov in ji je predsedoval predsednik Evropskega sponzorskega združenja (ESA) Andy Westlake. Ostali člani žirije so bili: Luka Maselj (Continental), Kristina Gregorc (Mercator), Andrej Krajner (NLB), Petra Čadež (Atlantic grupa in predstavnica Društva za marketing Slovenije), Veroljub Zmijanac (SportIT) in Matic Švab (Olimpijski komite Slovenije).

Žirija je ocenjevala po vnaprej določenih kriterijih, usklajenih z ESA Excellence Awards. Ocena žirije predstavlja 100 % skupne ocene projektov.

Sporto konferenca se bo odvijala 22. februarja, v Planici.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam