Program

Izobraževanje

Brif je zagotovo ena izmed najpogosteje uporabljenih besed v marketinškem svetu. Dober brif je lahko temelj odličnega sodelovanja med agencijo in naročnikom, slab brif pa lahko pripelje do številnih izzivov, nezadovoljstva in slabih rezultatov.

Kaj sploh pomeni beseda brif?

"V praksi brif pomeni informacije, ki jih da oglaševalec komunikacijski (kreativni, medijski ali digitalni)  agenciji  s  ciljem,  da  ta  na  njih  zasnuje,  predlaga  in  izvede  proces  prenosa kodiranega sporočila oglaševalca izbrani ciljni skupini," je ob osvežitvi dokumenta iz sklopa priročnikov Dobra praksa Slovenske oglaševalske zbornice "Oglaševalski brif" zapisala Špela Žorž (Grey Ljubljana).

četrtek, 28. januarja, se bomo na prvem letošnjem izobraževanju Marketing TOPX posvetili temu, kako z brifom postaviti temelje strateškega partnerstva med agencijo in naročnikom. Špela Žorž bo z nami delila tudi svoje praktične izkušnje, ki jih je pridobila skozi dolgoletno delo z domačimi in tujimi naročniki, s katerimi je ustvarila številne zelo uspešne marketinške kampanje in za svoje delo prejela priznane strokovne nagrade.

Govorili bomo o: 
  • Zakaj je dober brif tako zelo pomemben?
  • Zakaj in do koga moramo biti odgovorni pri pripravi brifa?
  • Kaj vse mora vsebovati dober brif?
  • Kdo vse sodeluje pri pripravi brifa?
  • Na kaj moramo biti pozorni, ko brif predstavljamo našim partnerjem?
  • Praktični primeri dobrih in malo manj dobrih brifov.

Pred izobraževanjem vas toplo vabimo, da preberete dokument iz sklopa priročnikov Dobra praksa Slovenske oglaševalske zbornice "Oglaševalski brif", ki bo osnova tokratnega izobraževanja Marketing TOPX.

Komu je izobraževanje namenjeno?

Izobraževanje je namenjeno vsem tistim, ki pripravljate najrazličnejše brife za vaše partnerje. Namenjeno je tudi tistim, ki želite iz pripravljenih brifov ustvariti odlične marketinške kampanje in poskrbeti za navdušenje vaših partnerjev. Izobraževanje je brezplačno za člane DMS, v skladu z vašim nivojem članstva.

Januarsko izobraževanja Marketing TOPX bo v četrtek, 28. januarja, med 16:00 in 19:00.

O NAS

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 280 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
večkot 70 dogodkov letno
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice