Program

Dogodek

Strategi v oglaševalskih agencijah v Sloveniji so prej izjema kot pravilo, v tujini pa je to ena osnovnih pozicij, brez katere kreativna industrija ne bi delovala tako uspešno. Strategi igrajo eno ključnih vlog pri izmenjevanju znanja in povezanosti, ki agenciji pomagata ustvarjati boljše komunikacijske rešitve za naročnika in posledično naročnikom dosegati boljše poslovne rezultate. To zelo dobro razume tudi Luna \TBWA kot del globalnega TBWA kolektiva.

Zato smo v goste povabili Samiro Shahabuddin, Avstralko, ki kot strateška direktorica dela v TBWA \ Chiat \ Day v Los Angelesu, agenciji, ki med drugim že več kot 30 let ustvarja legendarne oglase za Apple. Skupaj z Marušo Hrovat, direktorico strateškega področja na Luni\TBWA se bosta pogovarjali o podobnostih in razlikah v svojih poklicih - kaj počne strateg v Sloveniji in v ZDA? Zakaj ga je pomembno imeti v ekipi? S kakšnimi izzivi se soočata pri svojem vsakodnevnem delu (interno in eksterno)? Kateri je bil najboljši brif, na katerem sta delali v svojih karierah? Kako se razlikuje delo za znamke na B2C in B2B področju?

Vse to in še več v pogovoru, ki bo potekal v četrtek, 21. oktobra 2021 od 9:00 do 10:00 na Zoomu.

O NAS

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 280 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
večkot 70 dogodkov letno
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice