Program

Dogodek

Brez inovativnosti ni novih potrošnikov, ni rasti znamke, ni rasti prodaje. Inovativnost je gonilo razvoja. Če se spreminjajo nakupne navade, kupci, uporabniki, se moramo prilagajati tudi s spreminjanjem izdelkov, storitev, prodajnih in komunikacijskih kanalov …

  • Kako to uspešno početi?
  • Kje začeti?
  • Kako vedeti, ali bo novost dobro sprejeta?
  • Koliko in kako testirati?
  • Kaj je pomembno pri lansiranju novosti na trg?

Pri tem ne govorimo o novostih v smislu dodajanja novega okusa, ampak o novostih, ki so nove za podjetje. Govorimo o odkritju in rešitvi novih problemov, govorimo o novem načinu komuniciranja.

Kako naj se torej marketingaši danes lotimo iskanja novosti, razvoja svojih blagovnih znamk?

Odgovore bomo iskali skupaj z gosti, ki bodo z nami delili primere dobre prakse na področjih iskanja idej, preverjanja idej na trgu, lansiranja novosti na trg. Na srečanju se nam bodo pridružili Stella Korošec (Equa), Petra Čadež (Atlantic Grupa) in Lojze Bertoncelj (CorpoHub).

Članski meetupi so namenjeni druženju in deljenju idej, predlogov, zato, če imate kakšno dilemo ali vprašanje s področja inovativnosti, razvoja novih izdelkov, ga sporočite na e-mail naslov Primoža Hvale in na članskem meetuup bomo skupaj z gosti iskali odgovore tudi na vaše izzive. Izkoristite priložnost za dodatno zunanjo pomoč.

Članski meetup bo v ponedeljek, 28. 3., ob 17. uri na GZS (Dimičeva ulica 13, Ljubljana).

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam