Jaka Repanšek se kot pravnik poglobljeno posveča področju oglaševalske, medijske in digitalne regulative EU, sodeluje pri projektih s področja varstva elektronske zasebnosti, od 2020 pa je tudi predsednik Oglaševalskega razsodišča. Diplomiral je na Pravni fakulteti UL, opravil specialistični podiplomski študij evropskega prava (Cambridge, PF UL) in zaključil podiplomski študij MBA v ZDA (CIMBA). Z Jako Repanškom se bomo pogovarjali o etičnih vidikih oglaševanja ter o digitalnih regulativah in njihovem vplivu na digitalno oglaševanje in marketing. Razkril bo, kateri so ključni izzivi "evropskega digitalnega desetletja", ki prinaša nova pravila igre za oglaševalce, vplivneže in tehnološke gigante na etičnem in pravnem področju.
V pogovoru z Jakom Repanškom se bomo posvetili ključnim izzivom:
Jutranji vpogledi vam prinašajo sveže in poglobljene poglede na aktualne teme.
Udeležba na jutranjih vpogledih prinaša 5 točk za DMS certifikat znanja.