Program

Izobraževanje
▪ Brezplačno za člane DMS.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 €.

Jaka Repanšek se kot pravnik poglobljeno posveča področju oglaševalske, medijske in digitalne regulative EU, sodeluje pri projektih s področja varstva elektronske zasebnosti, od 2020 pa je tudi predsednik Oglaševalskega razsodišča. Diplomiral je na Pravni fakulteti UL, opravil specialistični podiplomski študij evropskega prava (Cambridge, PF UL) in zaključil podiplomski študij MBA v ZDA (CIMBA). Z Jako Repanškom se bomo pogovarjali o etičnih vidikih oglaševanja ter o digitalnih regulativah in njihovem vplivu na digitalno oglaševanje in marketing. Razkril bo, kateri so ključni izzivi "evropskega digitalnega desetletja", ki prinaša nova pravila igre za oglaševalce, vplivneže in tehnološke gigante na etičnem in pravnem področju.

V pogovoru z Jakom Repanškom se bomo posvetili ključnim izzivom:

  • Evropski regulativni okvir in digitalno oglaševanje – Akt EU o digitalnih storitvah, Akt o umetni inteligenci, akti s področja upravljanja s podatki in druge spremembe pravil igre.
  • Svoboda izražanja in tržno komuniciranje – evropska regulacija vs. ameriška liberalizacija na družbenih omrežjih.
  • Samoregulativa v oglaševanju – vplivneži, marketing iz zasede, umetna inteligenca, zelene trditve, uporaba presežnikov, prehranska dopolnila, zdravila in medicinski pripomočki …
Ne zamudite dinamičnega jutranjega pogovora. Pridružite se nam v četrtek, 13. marca, ob 9. uri na Zoomu.

Jutranji vpogledi vam prinašajo sveže in poglobljene poglede na aktualne teme.

Udeležba na jutranjih vpogledih prinaša 5 točk za DMS certifikat znanja.

Pridružite se nam ob jutranji kavi v četrtek, 13. marca, na Zoomu.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam