Program

Izobraževanje
▪ Brezplačno za člane DMS.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 149 € + DDV.

Jeseni se spet napoveduje bolj nestabilno gospodarsko okolje in zmanjšano povpraševanje. Ne vemo, kako točno se bodo odvijale stvari. Vemo pa, da bo situacija zagrizla v marketing in prodajo, ki bosta morala nazaj najbolj hrabro pokazati zobe.

Ne verjamemo v paniko na tribunah - izzivom raje drzno pogledamo v oči. S pravo(časno) strategijo in z dvignjeno glavo! S pomočjo primerov dobrih praks vas bomo opremili z uporabnimi menedžerskimi, tehnološko-komunikacijskimi in marketinško-prodajnimi taktikami za pogumen preboj v krizi.

PRVI DEL:

Mitja Jereb, strateški direktor naročnikov in Urban Pfeifer, strokovni direktor digitalnega razvoja v agenciji PM, poslovni mediji, nam bosta predstavila, kako so lahko učinkovita digitalizacija marketinga in prodaje ter inovativne rešitve odgovor na obdobje zaostrenih razmer in manjšega povpraševanja.

DRUGI DEL:

Spoznali bomo pet primerov dobrih praks, primeri ustvarjanja vidne tržne prednosti v času gospodarske negotovosti in zaostrene konkurenčnosti.

  • SKUPINA PORSCHE SLOVENIJA: vrhunska e-mobilnost. Boštjan Sukič
  • MAISTRA: celostna digitalna transformacija z dvigom prodaje. Urban Pfeifer
  • WISE.BLUE: repozicioniranje in prenova globalne tehnološke znamke. Mag. Mitja Jereb
  • BTC CITY: hitre spremembe >> še hitrejša celostna komunikacija. Mag. Dunja Kristan
  • PORSCHE TAYCAN: trajna komunikacija in trajnostni super športnik. Anže Frantar
TRETJI DEL:

Na koncu sledi še interaktivni sklop razbijanja tehnološko-marketinških mitov. Skupaj bomo preverjali stopnjo digitalne zrelosti v slovenskih podjetjih, testirali mite in smiselnost različnih digitalnih trendov za slovenski trg in regijo, kot so npr:

  • digitalna transformacija,
  • glasovno iskanje,
  • omnichanneli,
  • Saas - Software as a service,
  • gemifikacija …

Priložnost, da svoje izkušnje in primere predstavite tudi udeleženci.

DMS Marketing TOPX bo potekal v četrtek, 15. septembra, ob 16. uri (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana).

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam