Program

Izobraževanje

Na področju elektronske zasebnosti se na prvi pogled ne dogaja veliko, pod drobnogledom pa se soočamo s kar nekaj izzivi, ki jih napovedujejo tudi pričakovane spremembe pravnega okvira na ravni EU. Ker se zavedamo, da gre za pomembna vprašanja, ki se dotikajo različnih področij in bodo močno vplivala na delovanje podjetij na spletu, smo združili moči Društvo za marketing Slovenije, IAB Slovenija, Info hiša in Slovenska oglaševalska zbornica.

Na skupnem dogodku, na katerem se bomo posvetili izzivom s področja elektronske zasebnosti v marketingu in širše, bomo odpirali različna vprašanja:

  • Zakaj je skrb za zasebnost uporabnika na spletu tako pomembna?
  • Kateri so glavni pravni izzivi?
  • Kako kljub omejitvam načrtovati in izvajati ciljano komuniciranje in oglaševanje?
  • Katere so alternative ob ukinjanju nekaterih znanih rešitev?

Veselimo se ponovnega druženja v živo, pridružite se nam v četrtek, 10. marca ob 12. uri na GZS, na Dimičevi ulici 13 v Ljubljani (dvorana A). Dogodek je namenjen članom DMS, IAB Slovenija, SOZ in gostom Info hiše, prijavnine ni. Na dogodku bomo še posebej veseli tistih, ki se z zgornjimi izzivi srečujete pri svojem delu.

Rok za prijavo je 8. 3. 2022 do 12. ure ali do zapolnitve mest. Za člane DMS je na voljo le 25 mest!

PRIJAVA

Program
  • 12.00 Tanja Kavran, DMS: Uvodni pozdrav
  • 12.10 UVOD: Dr. Daniel Knapp, Chief Economist, IAB Europe: Širši družbeno-ekonomski vpliv ciljanega oglaševanja
  • 12.40 Jaka Repanšek, RePublis, Slovenska digitalna koalicija: Novosti na področju prava elektronske zasebnosti
  • 13.10 Zoran Savin, IAB Slovenija: Med zasebnostjo uporabnika in ciljanim oglaševanjem. Je lahko volk sit in koza cela?
  • 13.30 Odmor in druženje
  • 13.50 Katarina Ogorevc Breznik, DPO Sparkasse: Kakšni so izzivi upravljanja s podatki v organizaciji?
  • 14.20 Lidija Rakuša, Merkur: Ukinitev Facebook remarketinga in kaj smo se pri tem naučili
  • 14.50 Bojana Pleterski, Info hiša: Dobre prakse upravljanja s podatki za potrebe tržnega komuniciranja
  • 15.10 Odmor in druženje
  • 15.30 Igor Mali, iPROM: Kako ciljno oglaševanje deluje v praksi in kakšno vlogo imajo pri tem podatki?
  • 16.00 Primož Govekar, Info hiša in Zoran Savin, IAB Slovenija: Predstavitev nekaterih obstoječih rešitev na trgu in usmeritev pri izdelavi lastnih rešitev upravljanja s piškotki
  • 16.30 Zaključek

Dogodek bo potekal v četrtek, 10. marca 2022, od 12. do 16.30 ure na GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana, dvorana A.

Organizatorji: DMS, IAB Slovenija, Info hiša, SOZ

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam