Program

Dogodek
▪ Brezplačno za člane DMS.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 € + DDV.

Kako v marketinških tekstih pokazati, da res razumete svojega kupca

Najboljši marketinški teksti znajo ustaviti čas in kupca nagovoriti v jeziku, v katerem on razmišlja. Tu ne gre zgolj za uporabo enakih besed in fraz, kot jih kupec uporabi, ko opisuje svoj problem ali potencialno rešitev. Gre za ustvarjanje konteksta, ki popolnoma resonira z njegovim doživljajskim svetom.

Na delavnici bomo spoznali enostavna orodja, kako ustvarimo in ubesedimo ta kontekst.

  • Poglobljeno razumevanje, kako kupec doživlja problem, ki ga vaš izdelek ali storitev rešuje.
  • Čustvena pismenost za neklišejsko komunikacijo empatije.
  • Praktične ponazoritve s primeri komuniciranja najrazličnejših B2C in B2B znamk.

Komu je delavnica namenjena?

DMS delavnica je namenjena vsem, ki veste, da vztrajno ponavljanje prednosti izdelka ali storitve ne tke odnosov zaupanja in naklonjenosti do znamke, kvečjemu jih načenja. Zato iščete inovativne načine, kako na pristen in preprosto človeški način nagovoriti svoje kupce.

Izobraževanje je brezplačno za vse člane DMS.

Oktobrski DMS Taktik bo potekal, 26. oktobra, ob 14. uri na Zoomu.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam