Program

Dogodek
▪ Brezplačno za člane DMS.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 € + DDV.

Na prvem članskem meetupu v 2023 bomo govorili o vplivnežih. Pri tem nimamo v mislih njihovega števila sledilcev, pač pa načine, kako lahko znamke s pomočjo vplivnežev obogatijo svoje marketinške aktivnosti in ustvarijo konkretne poslovne učinke. Obenem pa bomo govorili o tem, kako vplivneži vodijo tudi svoj posel.

Vplivneži so danes pomemben komunikacijski kanal za znamke, zato bomo z vami delili najnovejše izkušnje, kako tradicionalne znamke uspešno vključujejo vplivneže v svoje marketinške aktivnosti. Na drugi strani so vplivneži prisotni že toliko časa, da so razvili tudi svoj posel, svoje znamke in svoje produkte. Zato bo zelo zanimiv tudi pogled na ta drugi del, kako vplivneži gradijo svoje poslovne zgodbe.

S Patricijo Štangelj (Luna TBWA), Domnom Dan Gaimanom (Dunkin Devils) in Klariso Veselič (Elan) bomo odgovarjali na vprašanja:

  • Kateri vplivneži so pravi izbor za mojo znamko?
  • Kako danes z njimi sodelovati, kaj so pasti, kaj prednosti?
  • Na kaj moramo biti pozorni pri sodelovanju z vplivneži?
  • Kako določiti metrike za spremljanje uspešnosti? Kakšni so ROI?
  • Kako postaviti pričakovanja do vplivneža glede materialov, procesa sodelovanja, zaključnih poročil?
  • Kako se je v zadnjih letih spremenil trg oz. področje vplivnežev?
  • Ali naj znamka gradi svoje vplivneže ali raje sodeluje z že uveljavljenimi?

S podjetnicama in vplivnicama, Aljo Perne (The Base Label) in Ano Žontar Kristanc (Anina kuhinja), pa bomo govorili o tem, kako sta razvijali svojo znamko, kakšni so poslovni učinki njunih »izdelkov«, kako nameravata v prihodnje širiti svoje »izdelke« in znamko ter o številnih drugih vprašanjih, ki zanimajo vas.

Čaka nas zanimivo srečanje, kjer bomo svet, v katerem delujejo vplivneži, pogledali z različnih zornih kotov in vsem stranem nastavili ogledalo :). Vabljeni ste vsi, ki vas zanimajo najnovejše izkušnje sodelovanja vplivnežev s tradicionalnimi znamkami ter načini, na katere vplivneži širijo tudi svoj posel.

Članski meetup bo potekal zadnji ponedeljek, 30. januarja, ob 17. uri. Tokrat bomo na novi lokaciji, v Catering Labu ob Šmartinski cesti (Kavčičeva ulica 66, Ljubljana). Vsebinski del meetupa bo trajal do 18.30, zadnji del pa bomo namenili sproščenemu druženju članov :)
Pridružite se nam v ponedeljek, 30. januarja, ob 17. uri v Catering Labu.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam