Program

Dogodek

Aprilsko mesečno srečanje Društva za marketing Slovenije prinaša izziv – kako lahko marketing naredi rezultat ob omejenih človeških in finančnih sredstvih. Tema je zanimiva za vse, ki imate manjša sredstva od svojih konkurentov, omejene finančne kapacitete, majhne marketinške ekipe ... in tudi za »velike«, ki ne bi radi zaspali na velikosti. Predstavljene bodo koristne izkušnje in motivacijski pospeški.

POZOR: Mesečno srečanje bomo začeli z reševanjem vaših izzivov. Prinesite svoj izziv in morda boste dobili kakšno idejo, kako ga rešiti.

Aprilsko mesečno srečanje DMS bo v ponedeljek, 15. aprila, ob 17:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana).

Lucian Perger in Zala Glavič nam bosta predstavila, kako je mikro družinsko podjetje iz obrtne rokodelske dejavnosti razvilo posel, ki je zanimiv tudi za nekatera najzahtevnejša tržišča (Saudska Arabija, Južna Koreja, Švica ...). Kaj lahko naredi marketing, ki ima dva redno zaposlena? Kako priti z drugačnimi prijemi na police trgovcev v Slovenji in tujini? Kako izgleda digitalna transformacija v malem podjetju? Kako je z inovativnostjo? Kako pridemo od izdelkov iz medu in satja do edinstvenega turističnega produkta, ki bo odmeval tudi v svetu? Odgovore na ta vprašanja bosta ponudila Lucian in Zala, odgovorna za poslovanje podjetja Perger 1757 in marketing.

V prispevku Simona Oblaka bomo spoznali marketinške aktivnosti znamke Nelipot po zmagi v projektu "Štartaj Slovenija". Kako sedaj, ko so medijske luči ugasnile, poteka njihovo razmišljanje in marketinške aktivnosti? Kako so prišli na hrvaški trg? Kaj in kako počno ob omejenih človeških in finančnih sredstvih, da še vedno rastejo? Zanimivo in koristno za vse, ki želijo dobiti navdih, kako z majhnimi vložki narediti lepo zgodbo.

Za zaključek mesečnega srečanja bomo spoznali še ozadje marketinga zabaviščnega parka Woop. Pogovor z Juretom Čukom, vodjo marketinga, bo odkril, zakaj so dvakrat skoraj zaključili poslovanje, zakaj jim je nato vendarle uspelo, kako gradijo svojo skupnost, kako vključujejo zunanje partnerje, kako so organizirani, da vse aktivnosti usmerjata zgolj dve osebi v marketingu. Zanimiva zgodba za zaključek mesečnega srečanja z izzivom, kako postaviti in voditi marketing z omejenimi človeškimi ter finančnimi sredstvi.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam