Uporabljamo piškotke
Piškotki so vse informacije, ki jih obiskano spletišče shrani v brskalnik vaše naprave in kasneje prikliče z namenom zagotavljanja kontinuitete med posameznimi priklici spletne strani. Piškotke uporabljamo v več namenov, predvsem pa za izboljšanje vaše spletne izkušnje na naši spletni strani (na primer za shranjevanje podatkov ob vpisu v vaš račun). Politika piškotkov
Na Marketing TOPX izobraževanju se bomo posvetili pripravi briefa. Usklajena komunikacija med naročniki in agencijami je ključna za končni uspeh kampanj in brief je temelj, na katerem je ta komunikacija osnovana. Z direktorico agencije Grey Ljubljana Špelo Žorž bomo razmišljali o tem, kdo nosi odgovornost za osnovo vsakega briefa - jasno definiran marketinški cilj. Predavateljica bo razložila tudi, kako naj brief naročniki pripravijo oziroma napišejo in kako ga agencije berejo oziroma razumejo. Ta odnos bo predavateljica analizirala na primerih iz prakse. V zaključku delavnice boste udeleženci prevzeli vloge naročnika oziroma agencije pri pripravi briefa.
Več o vsebini razkrijemo kmalu!