Program

Izobraževanje

Na Marketing TOPX izobraževanju se bomo posvetili pripravi briefa. Usklajena komunikacija med naročniki in agencijami je ključna za končni uspeh kampanj in brief je temelj, na katerem je ta komunikacija osnovana. Z direktorico agencije Grey Ljubljana Špelo Žorž bomo razmišljali o tem, kdo nosi odgovornost za osnovo vsakega briefa - jasno definiran marketinški cilj. Predavateljica bo razložila tudi, kako naj brief naročniki pripravijo oziroma napišejo in kako ga agencije berejo oziroma razumejo. Ta odnos bo predavateljica analizirala na primerih iz prakse. V zaključku delavnice boste udeleženci prevzeli vloge naročnika oziroma agencije pri pripravi briefa.

Več o vsebini razkrijemo kmalu!

Marčevsko Marketing TOPX izobraževanje je prestavljeno na primernejši termin. O novem datumu dogodka boste pravočasno obveščeni.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam