Program

Izobraževanje

V času epidemije se je tudi marketinški delovnik hitro prilagodil na delo od doma, komunikacijo in uporabo različnih digitalnih orodij za sodelovanje na daljavo. Poleg tega se marketinški strokovnjaki danes še posebej soočajo z željo (ali pritiskom) po agilnosti ukrepanja, izumljanja in osvajanja novih poslovnih modelov, poti do potrošnika oziroma prihodkovnih tokov.

Vse to zahteva niz veščin, ki imajo tako kot vse kompetence to lastnost, da jih je za najboljše rezultate treba ozavestiti in trenirati. Začnemo z veščinami, ki nam omogočajo učinkovito uporabo digitalnih orodij in gladek potek procesov sodelovanja, zato da se lahko osredotočamo na cilj in ne na koordinacijo. Zatem se spoznamo z nekaj konkretnimi načini ideiranja in inoviranja, ki jih lahko vpeljemo v svoje delovne procese že sedaj, zato da se ob naslednji krizi ne bomo zopet soočali z začetkom učne krivulje. Pričakujte strnjen pregled tehnik, zagotovo kako že slišano vsebino, a z veliko motivacijskega pridiha, da kako od tehnik resnično vpeljete v prakso.

Na septembrskem DMS webinarju gostimo Marušo Grah in Urško Jež, ki bosta z nami razmišljali o veščinah, ki jih potrebuje sodobni marketingaš. Izobraževanje bo potekalo v dveh delih drugi del bo potekal v petek, 2. oktobra, med 11:00 in 12:00.

2. del: Tehnike za spodbujanje ideiranja in inoviranja

Najtežje je biti ustvarjalen na ukaz. Da lahko učinkovito razmišljamo o inovativnih pristopih, ko to od nas zahtevajo zunanje okoliščine, je dobro, da te veščine v praksi uporabljamo kot reden del našega načina dela. Spoznali bomo načine za:

  • Ustvarjanje kulture, ki omogoča inoviranje. Je kreativnost res dar, ali se je lahko naučimo? Je predpogoj za inoviranje ali lahko inoviramo, ne da bi bili kreativni
  • Različne pristope k inoviranju.
  • Orodja za ideiranje in inoviranje (be a star of your CO*STAR, Business model canvas, Value proposition ... kako izbrati pravega, da bomo dosegli dolgotrajen učinek).
  • Premagovanje pogostih pasti in preprek (zakaj tako pogosto ostane zgolj pri viharjenju možganov?).
  • Digitalna orodja: zakaj bi jih uporabljali in kako izbrati pravo (primeri uporab in povezav - IdeaScale, Converve, Slack, Trello ...).
Komu je izobraževanje namenjeno?

DMS webinar je namenjen vsem, ki želite intenzivno razmišljati o tem, kaj danes potrebuje sodobni marketingaš, da bo konkurenčen na trgu dela in da bo sposoben svojemu podjetju zagotavljati ključne prednosti pred konkurenca. Izobraževanje je brezplačno za vse člane DMS.

Septembrski DMS webinar bo potekal v dveh delih, drugidv sredo, 2. oktobra, med 11:00 in 12:00.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam