Program

Dogodek

Tako tesna, kot je vez med obiskovalci Planice in poleti daljšimi od 200 metrov, tako trdno je desetletja sodelovanje med Planico in Zavarovalnico Triglav. O dolgoročnem sodelovanju, uspehih, izzivih zadnjih let ter priložnostih za naprej bosta spregovorila gosta dogodka.

Leta 2023 bo Planica gostila Svetovno prvenstvo v nordijskih disciplinah (Nordic WSC 2023), kar Slovenijo vsekakor postavlja na zemljevid svetovnih športnih središč. Dotaknili se bomo tudi tega, kakšen je potencial za globalno zgodbo, za promocijo in pozicioniranje Slovenije.

Gosta na dogodku bosta Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica službe za marketing Zavarovalnice Triglav in Tomaž Šušteršič, generalni sekretar organizacijskega komiteja Planica. Pogovor bo povezoval Matic Flajšman.

Na dogodku se bomo osredotočili na naslednja vprašanja:

  • Od kod izvira Triglavova ljubezen do poletov?
  • Kaj pomeni dolgoletno sponzorstvo za Zavarovalnico Triglav?
  • Ko se v dolini pod Poncami pogovarjamo o tem, koliko 10 tisoč ljudi bo obiskalo tekme, govorimo o številnih priložnostih, za najrazličnejše aktivacije, verjetno je vse videti sila preprosto, a nastopijo tudi leta, kot je bilo lansko. Kako je bilo lani, ko gledalcev ni bilo? Kako so se z izzivi soočili pri Zavarovalnici Triglav in kako so reagirali pri OK Planica?
  • Kako potekajo priprave na letošnji zaključek svetovnega pokala, kakšen je scenarij A, B, C?
  • Kako pomembna so v času tekmovanj družbena omrežja? Bo pripravljena kakšna aktivacija/nagradna igra namenjena tistim, ki bodo primorani tekme gledati doma?
  • Je letošnji zaključek svetovnega pokala neke vrste uvertura v leto 2023, ko se bo v Planici odvijalo nordijsko svetovno prvenstvo? V kateri fazi so priprave na dogodek pri Zavarovalnici Triglav?
  • Nordic WSC 2023 v Planici postavlja Slovenijo na zemljevid svetovnih športnih središč, kakšen je potencial za globalno zgodbo, za promocijo in pozicioniranje Slovenije?
  • Kaj svetovno prvenstvo pomeni za prihodnost in razvoj nordijskega športa?
  • Povezovanje sponzorstva Planice in nordijskih disciplin z ostalimi aktivnostmi, prepletanje na različnih področjih (npr. virtualni skoki ipd.), kakšne so sinergije, poslovni učinki?

Športno središče bo potekalo v torek, 18. januarja, ob 15. uri preko Zooma.

Kaj je Športno središče?


V Društvu za marketing Slovenije smo ustanovili Športno središče, v okviru katerega bomo redno izvajali izobraževanja in druge aktivnosti s področja športnega marketinga, e-športnega marketinga in sponzorstev. Društvo za marketing Slovenije sledi svojemu poslanstvu in še naprej dviguje nivo stroke v Sloveniji. Šport je že vrsto let ena najpomembnejših gospodarskih panog na svetu in kot v vseh drugih panogah je lahko tudi v športu marketing tisti, ki s strateškim pristopom in marketinško naravnanostjo zvez in klubov lahko vodi v še boljše poslovne rezultate. Dobri poslovni rezultati pa so danes zagotovo eden izmed temeljev športnih uspehov.

Osnovni namen Središča je tako dvigovanje nivoja znanja s področja strateškega upravljanja sponzorstev, aktivacije sponzorstev, predstavljanje pomembnosti vložkov v sponzorstva ...

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam