Program

Dogodek
V živo ali na spletu? Zakaj mora vsak marketingaš razumeti pomen sprememb v družbeni interakciji

Marketinški strokovnjaki pogosto razmišljamo o pripadnikih svojih ciljnih skupin skozi ozke kategorije demografije in nakupnega vedenja. A ker nihče izmed nas ne nakupuje v vakuumu, je širši družbeni okvir z vidika razumevanja potrošnika prav tako pomemben. Svojo identiteto namreč črpamo iz sociokulturnega konteksta, ta identitetni okvir pa je obenem vir pomenov, ki jih pripišemo blagovnim znamkam. Ker je spletna interakcija pospešeno postala neločljiv del družbenega tkiva, nas bo zanimalo, kako ta sprememba vpliva na življenja uporabnikov.

Na uvodni pogovor marketinške jeseni smo povabili dr. Tamaro Pavasović Trošt, raziskovalko družbenega življenja na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Tamara se pri svojem delu srečuje tako s sociološko obravnavo izrednih družbenih razmer kot z odkrivanjem posledic spremenjenih družbenih praks in je zato odlična sogovornica tudi za vzpostavljanje širokega razumevanja konteksta, v katerem delujejo tisti, za katere marketingaši ustvarjamo vrednost. Z gostjo se bo o tem, kako se razlikuje (družbena) interakcija v živo ali na spletu, in še o mnogih drugih temah pogovarjala pogovarjala Maruša Grah (Mobik).

Izhodiščne teme pogovora:
  • Kakšen je naš odnos do interakcije, zakaj prihaja do močnih tendenc po polarizaciji?
  • Katere dele družbenega delovanja lahko zlahka prenesemo v online okolje?
  • Katere morda ne?
  • Kako izbiramo vsebine in vire informacij, ki jim zaupamo?
  • Ali nevidno algoritmično urejanje podatkovnih tokov v imenu personalizacije vodi v še večjo potrditveno pristranskost?
Marketinški pogovor bo potekal v sredo, 8. septembra, med 14.00 in 15.00.  Dogodka se lahko udeležite v živo ali online. Število mest na dogodku v živo je omejeno na 25 oseb. 

>> PRIJAVA NA ONLINE DOGODEK

>> PRIJAVA NA DOGODEK V ŽIVO

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam