Uporabljamo piškotke
Piškotki so vse informacije, ki jih obiskano spletišče shrani v brskalnik vaše naprave in kasneje prikliče z namenom zagotavljanja kontinuitete med posameznimi priklici spletne strani. Piškotke uporabljamo v več namenov, predvsem pa za izboljšanje vaše spletne izkušnje na naši spletni strani (na primer za shranjevanje podatkov ob vpisu v vaš račun). Politika piškotkov
Marketinški strokovnjaki pogosto razmišljamo o pripadnikih svojih ciljnih skupin skozi ozke kategorije demografije in nakupnega vedenja. A ker nihče izmed nas ne nakupuje v vakuumu, je širši družbeni okvir z vidika razumevanja potrošnika prav tako pomemben. Svojo identiteto namreč črpamo iz sociokulturnega konteksta, ta identitetni okvir pa je obenem vir pomenov, ki jih pripišemo blagovnim znamkam. Ker je spletna interakcija pospešeno postala neločljiv del družbenega tkiva, nas bo zanimalo, kako ta sprememba vpliva na življenja uporabnikov.
Na uvodni pogovor marketinške jeseni smo povabili dr. Tamaro Pavasović Trošt, raziskovalko družbenega življenja na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Tamara se pri svojem delu srečuje tako s sociološko obravnavo izrednih družbenih razmer kot z odkrivanjem posledic spremenjenih družbenih praks in je zato odlična sogovornica tudi za vzpostavljanje širokega razumevanja konteksta, v katerem delujejo tisti, za katere marketingaši ustvarjamo vrednost. Z gostjo se bo o tem, kako se razlikuje (družbena) interakcija v živo ali na spletu, in še o mnogih drugih temah pogovarjala pogovarjala Maruša Grah (Mobik).