Program

Dogodek

Za uspešno delo potrebujemo veliko strokovnega znanja, nenehno izpopolnjevanje, učenje različnih strategij in taktik, spremljanje novosti in trendov … potrebujemo pa tudi dobre zgodbe. Slišati navdihujočo zgodbo nam da dodaten zagon za delo in ravno to je namen marketinških zajtrkov.

Na jutranji pogovor smo zato povabili Roka Stritarja, ustanovitelja in prokurista trgovine za gorniško opremo Kibuba. Z njim bomo govorili, zakaj podjetništvo ni nič bolj tvegano, kot je delati za slabega šefa.

  • Kaj je glavna prednost Kibube v primerjavi z drugimi trgovinami in kako so jo razvili?
  • Kako jim uspe napovedati prihodnji hit med gorniško opremo?
  • Kako premagujejo glavne izzive pri selitvi Kibube na tuji trg?

Rok Stritar bo z nami delil tudi svoj pogled, kako naj se podjetniške poti loti nekdo, ki je trenutno še zaposlen, a ima željo narediti nekaj svojega …

Marketinški zajtrk bo v četrtek, 7. aprila, ob 8.00 v Kavarni Sputnik (Tržaška cesta 128, Ljubljana). Prvih 30 minut bo namenjenih neformalnemu druženju, pogovor pa začnemo ob 8.30.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 280 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 600 ČLANI
več kot 50 dogodkov letno
spoznajte vse prednosti članstva v društvu
razišči ČLanske pakete
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice