Program

Dogodek

Uporabniki, poslovno in družbeno okolje so se korenito spremenili. Prihajata negotovost in recesija. Preudarni nimajo časa čakati do jeseni, ali bo drugi val ali ne bo, ali bo okrevanje v obliki črke V, U ali L …, ampak ukrepajo že danes. Prva karantena je za nami, prvi šok je mimo. Pripravimo se na izjemno negotovo drugo polovico leta. Zato vas vabimo na predkonferenčno SMK srečanje.

Predkonferenčno SMK srečanje bo v četrtek, 18. junija, med 9:00 in 14:00 v Orehovem gaju.

Cilj srečanja je jasen – razmislimo, kako ukrepati danes, da bomo marketingaši in naše znamke pripravljeni na pestre mesece, ki prihajajo. Program predkonferenčnega srečanja ima samo en cilj – kako naj se odzove marketing danes, da bo pripravljen na jesen. Poleg tega bo SMK znova združil marketingaše. Gre za prvo tovrstno srečanje po karanteni. SMK je bil vedno pravo mesto za druženje.

MARKETINŠKE PRIPRAVE NA JESEN

Rdeča nit programa prvega marketinškega druženja po koroni bo, kako se marketingaši lahko pripravimo na jesen že danes. Dotaknili se bomo budgetov, cen, komuniciranja, razvoja ponudbe, prilagoditve izdelkov, poslovnih modelov, digitalnih aktivnosti.

  • dr. Mitja Pirc (Deloitte): Težki izzivi in velike priložnosti v času COVID-19
  • Zenel Batagelj in Matjaž Robinšak (Valicon): "Korona" ti da krila
  • Rok Hrastnik (Sensilab): Kako smo se rešili, ko nam je začel umirati glavni motor rasti?
  • Peter Vidmar (Agencija 101): Kaj se zgodi, ko ima cel svet isti brief?
  • Barbara Modic (Sila&Modic Consulting): Kako sestaviti učinkovit medijski proračun za jesen 2020?
  • Peter Curk (Petrol): Kako se lotiti iskanja internih rezerv za uspešno delo marketinga?
  • Mark Žabkar Marič (eBikes Tour): Tudi v turizmu se lahko "korono" izkoristi za pozitivni obrat
  • Dean Habuš (Preprosto.je): Isti izdelki, povsem nova ciljna skupina, nov "value proposition" - v nekaj dneh
  • Jure Laharnar (AdStar): "Korona" je resnično priložnost za hitre in agilne
  • Skriti gost
PRIJAVA

Če ste že prijavljeni na SMK je ta dogodek za vas brezplačen. Drugače boste s kotizacijo že pokrili del jesenskega SMK, saj vam bomo plačilo odšteli od kotizacije.

Prijavo na junijsko SMK predkonferenčno srečanje in jesensko Slovensko marketinško konferenco najdete tukaj.

Vse informacije o dogodku boste lahko spremljali na spletni strani Slovenske marketinške konference.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam