Program

Dogodek

Na novembrski dogodek Športnega središča DMS smo povabili Franja Bobinca, izkušenega managerja, ki danes zaseda funkcijo podpredsednika in generalnega direktorja za globalni marketing v podjetje Hisense International.

Govorili bomo o:
  • Poslovna pot Franja Bobinca se je začela v marketingu in prodaji (Slovenija, Francija). 16 let je bil g. Bobinac predsednik uprave Gorenja, danes pa je globalni podpredsednik podjetja Hisense, kjer je odgovoren za marketing. Franjo Bobinac je manager, ki ima v mislih vedno končnega uporabnika.
  • Njegov štirikotnik prepleta delovanja vključuje: POSEL - ŠPORT - MARKETING - ŠIRŠO DRUŽBENO AKTIVNOST.
  • Veliko se ukvarja z vprašanjem, kako športna sponzorstva "potegniti" v posel. Hkrati pa se dobro zaveda, kako pomemben je "onboarding" interne javnosti v podjetju. Šport je pri tem velik in pomemben adut.
  • Marketing že dolgo niso več prazne investicije. Z digitalnim okoljem je tudi vsak evro učinkovito porabljen, saj natančno vemo, za kaj je namenjen - konverzija je zelo jasna.
  • Skozi debato se bo gost dotaknil vseh športnih stebrov podjetja Hisense, ki preko športa ustvarja svojo pozicijo (UEFA, NBA League pass (VIDAA USA), Leeds United, Rokometni klub Gorenje, Smučarska zveza Slovenije oziroma nordijske reprezentance, ameriški trg in sodelovanje z Dwyanom Wadom ... )
  • PSG je strateški projekt podjetja Hisense. Vrednote športnikov nogometnega kluba Paris Saint Germain se ujemajo z vrednotami podjetja Hisense. Klub spada med največje ekipe in športne blagovne znamke na svetu ter ima velik potencial za razvoj sponzorirancev in nekaj izjemno prepoznavnih osebnih blagovnih znamk, kot sta Kylian Mbappe in Neymar.  

Pogovor bo vodil športni novinar Matic Flajšman.

Športno središče DMS bo v torek, 17. novembra, ob 17:00.
Komu je izobraževanje namenjeno?

Izobraževanje je namenjeno vsem, ki vas zanima širši pogled na dogajanje v športno-marketinškem svetu. V naši družbi gostimo strokovnjaka z obilico izkušenj in zanimivih zgodb, iz katerih se lahko veliko naučimo. Dogodek je namenjen vsem članom DMS in vsem, ki vas zanima področje športnega marketinga in sponzorstev, še posebej lepo vabimo predstavnike športnih zvez, klubov in organizacij. Dogodka se lahko udeležite brezplačno.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam