Program

Izobraževanje

Odlična B2B podjetja so že pred časom ugotovila, da dober digitalni marketing pritegne prave kontakte, zagotavlja sledljivost in personalizacijo, razbremeni prodajo in omogoča merjenje ter optimizacijo. Digitalni marketing tako ne predstavlja le delčka aktivnosti, temveč so mu najboljša B2B podjetja namenila strateško funkcijo, ki zagotavlja, da digitalna orodja podpirajo poslovne cilje.

Srečanje B2B središča bo potekalo v torek, 11. junija, ob 17:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana).
Na junijskem srečanju B2B središča bomo odgovarjali na vprašanja:
  • Kaj vodja digitala v B2B podjetju dela v praksi? Kako izgleda njen ali njegov delovni dan?
  • Kako si postavi prioritete, ko pride v službo?
  • S kom od sodelavcev najbolj intenzivno sodeluje?
  • Kakšen delež dneva je namenjen strategiji in kakšen operativi?
  • S koliko agencijami sodeluje in na katerih področjih ji agencije pomagajo?
  • Je v tujini ta funkcija kaj drugačna kot pri nas?

Na ta in številna druga vprašanja nam bosta odgovorili Nika Mohar, direktorica digitalnega marketinga v podjetju Iskratel in Jasna Suhadolc, direktorica agencije Actuado, ki dela s številnimi B2B naročniki doma in v tujini. Z veseljem bomo odgovorili tudi na vsa vaša vprašanja.

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 200 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
RASTEMO ŽE VEČ KOT 40 LET
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice