Uporabljamo piškotke
Piškotki so vse informacije, ki jih obiskano spletišče shrani v brskalnik vaše naprave in kasneje prikliče z namenom zagotavljanja kontinuitete med posameznimi priklici spletne strani. Piškotke uporabljamo v več namenov, predvsem pa za izboljšanje vaše spletne izkušnje na naši spletni strani (na primer za shranjevanje podatkov ob vpisu v vaš račun). Politika piškotkov
Dr. Mitja Pirc (Deloitte) ostaja neizčrpen vir znanja, ko je govora o strateškem razmišljanju in načrtovanju. Tokrat smo predavatelja povabili na prvi DMS Taktik, na katerem bo poslovni svetovalec v enournem predavanju predstavil, kaj vse potrebujemo za pripravo dobre strategije in zakaj tudi za strateško razmišljanje potrebujemo kreativno razmišljanje, ki dolgoročno rezultira v boljših rezultatih kampanj.
Izobraževanje je namenjeno vsem, ki želite nadgraditi svoje kompetence na področju strateškega razmišljanja. Cilj predavanja je opolnomočenje udeležencev, ki bodo dobili novo znanje in kompetence za razvoj učinkovitih strategij v podjetjih oziroma organizacijah.
DMS Taktik je spletno izobraževanje, na katerem se posvetimo točno določeni marketinški veščini, o kateri predava ekspert na svojem področju. Skozi izobraževanje udeleženci dobijo konkretno, praktično znanje o določenem področju, aktivnosti, orodju, platformi, kanalu …
Izobraževanje DMS Taktik je namenjeno tako tistim, ki želijo dobiti osnovno znanje o določenem marketinškem "mikro" področju kot tudi tistim, ki želijo osvežiti svoje znanje s pomočjo odličnega predavatelja.