Ste že kdaj vtipkali "definicija marketinške strategije" v Google ali Chat? Uh, definicije, ki jih dobite, se razlikujejo kot barve v mavrici; nekako pašejo skupaj, ampak vseeno so kratko malo absolutno različne.
Tandem Mojca Avšič (Petrol) in Mojca Pesendorfer (Atlantic Grupa) vam bosta na izobraževanju Marketing TOPX, ki ga bomo posvetili marketinškim strategijam, predstavili, kaj je marketinška strategija v najboljšem pomenu na primerih dveh uspešnih podjetij, kjer marketing zavzema strateško funkcijo v podjetju. Konkretno, na primerih iz prakse bosta predstavili, kaj so predispozicije za dobro marketinško strategijo, kako je vpeta v poslovno strategijo, kje začeti, na kaj biti pozoren in kako jo prilagajati ob spreminjajočih se tržnih okoliščinah.
Izobraževanje bosta temeljili na tem, da je marketinška strategija proces, ne stanje, ki ima v svoji srčki razumevanje trgov in resursov podjetja, katerega cilj je vpliv na vedenje uporabnikov na profitabilen način. Izobraževanje obljublja step-by-step vodič k oblikovanju in vodenju marketinške strategije, s praktičnimi primeri.
Izobraževanje Marketing TOPX bo potekalo v torek, 13. maja, ob 9. uri v Kristalni palači (BTC).
Udeležba na izobraževanju Marketing TOPX prinaša 10 točk za DMS certifikat znanja.