Naša ekipa z veseljem pričakuje novega urednika vsebin in pripovedovalca marketinških zgodb. Upamo, da boš to prav ti :)

Društvo za marketing Slovenije je vodilna strokovna organizacija na področju marketinga, ki skrbi za razvoj marketinške stroke v Sloveniji. Člani DMS so tako vodilni marketinški strokovnjaki kot tudi tisti, ki šele začenjajo svojo marketinško pot in želijo nadgrajevati svoje kompetence in znanje ter se družiti in mrežiti z več kot 700 člani DMS. Člani DMS so v središču našega delovanja, saj se pri vseh svojih aktivnostih držimo vodila, da delamo tisto, kar je dobro za naše člane in kar vztrajno presega njihova pričakovanja.

Pri tem računamo tudi na pomoč tebe, našega novega urednika vsebin. Poleg sveže energije in domiselnih idej od tebe pričakujemo tudi, da v okviru naše male ekipe skrbiš za dosledno, kakovostno in usklajeno komunikacijo DMS navzven.

Kateri izzivi te čakajo?

Naloge urednika vsebin soustvarjanje različnih strokovnih vsebin, prilagojenih različnim kanalom in ciljnim skupinam. To v praksi pomeni:

  • Sodelovanje pri pripravi celostne komunikacijske strategije.
  • Pisanje povzetkov izobraževanj in priprava vseh povezanih vsebin po izobraževanjih.
  • Zasnova in pisanje člankov (povzemanje mednarodno uveljavljenih marketinških in poslovnih medijev ter umestitev vsebine v slovenski kontekst).
  • Priprava in izvedba strokovnih intervjujev.
  • Zasnova, načrtovanje in priprava e-novic.
  • Spremljanje trendov v širšem poslovnem okolju – marketing, posel, okolje, družba …
  • Prispevanje kreativnih idej za razvoj novih produktov in vsebin.
  • Vsebinsko urejanje vseh spletnih mest Društva za marketing Slovenije.
  • Idejna in vsebinska podpora pri načrtovanju in izpeljavi dogodkov.
  • Tesno sodelovanja z urednikom družbenih omrežij in usmerjanje tona komunikacije na različnih kanalih.
S čim nas lahko prepričaš?

Od urednika vsebin pričakujemo:

  • Radovednost. Ustvarjalnost. Predanost.
  • Strast do pisanja in ustvarjanja zgodb, prepoznavanje potencialov za dobro zgodbo.
  • Samoiniciativnost in ideje, kako vsebine še dodatno nadgraditi.
  • Poznavanje trendov na področju pripovedovanja zgodb, pisanja, medijev …
  • Osnovno poznavanje zakonitosti družbenih omrežij.
  • Veselje do reševanja izzivov in iskanja rešitev.
  • Zaželene so izkušnje z orodji za e-mail marketing.
  • Odlično poznavanje slovenskega jezika.
  • Znanje angleškega jezika.
  • Zanesljivost. Natančnost. Odgovornost.
  • Vztrajnost.

Zaželene so vsaj 2-letne izkušnje pri ustvarjanju vsebin in pisanju zgodb, a bomo veseli tudi prijav posameznic in posameznikov, ki te izkušnje šele pridobivate.

Kaj ti ponujamo? 

V novem delovnem okolju te čakajo: 

  • Središče marketinškega dogajanja v Sloveniji.
  • Ekipa marketinških navdušencev.
  • Delovni kotiček na sedežu društva v Ljubljani.
  • Prilagodljiv urnik z možnostjo dela na daljavo.
  • Stalna možnost izobraževanja, obiskovanje konferenc in delavnic.
  • Spoznavanje najboljših marketinških strokovnjakov.
Tvoja priložnost, da se nam predstaviš

Če si želiš delovati v dinamičnem okolju, spoznavati nova marketinška znanja in nenehno razvijati svoje veščine, potem te vabimo, da se nam v kratkem vprašalniku predstaviš, mi pa se ti bomo v kratkem oglasili.

>>NA VPRAŠALNIK

VČLANI SE

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam