Na dogodku Marketinški univerzum: Zemljevid možnosti je 10 odličnih govorcev z nami delilo uporabna znanja in veščine s področij digitalnega marketinga, UX oblikovanja in produktnega vodenja, pa vse do analitike, psihologije odločanja in B2B strategij.
- "Pomembno je, da v dobi, ko je vsega preveč, najdeš tisto ravnotežje, da ne izgoriš." - Nina Colarić Cvirn (STO)
- "Želimo si marketinga, ki je strateško usmerjen in omogoča poistovetenje." - Gašper Pavlin (Valicon)
- "Povprečna ideja bo z dobrim 'budgetom' uspešna, ne bo pa prebojna." - Julija Somrak (DROM Agency)
- "Če imaš rad številke, se ne bojiš izzivov, ti ni odveč prenašati kapric naročnikov, ki so pomemben del tega posla, potem si prava oseba za medijsko hišo." - Barbara Modic (STARS Adriatic & Balkans)
- "V B2B je pomembno, da imaš dobre odnose. Če bo naročnik z vami zadovoljen, je večja verjetnost, da bo z vami sodeloval na dolgi rok, tudi če ne bo vse 'najboljše'." - Ajda Novak (OTB Marketing)
- "Preprostost je v dizajnu najtežje doseči, ampak temu enostavno moramo slediti." - Bor Dolenc (Specto)
- "Noben dan v produktnem managementu ni enak, ta vloga je zelo dinamična." - Matej Kern Meglič in Jerneja Ham (Teads)
- "Umetna inteligenca ne bo zamenjala nas, ampak nas bodo zamenjali ljudje, ki bodo uporabljali umetno inteligenco." Enej Gradišek (FaciliTribe)
- "Brez strateških partnerjev je nesmiselno nadaljevati z idejo." - Simon Rožnik (EXTREM)
V nadaljevanju z vami delimo nekaj foto utrinkov s srečanja.