ZASEBNOST IN IZZIVI ZNOTRAJ OBSTOJEČIH REŠITEV
12:00 - 12:15: Pozdrav in uvod v dogodek, Tanja Kavran
12:15 - 12:45: Akt o digitalnih storitvah (DSA) in njegov vpliv na digitalno oglaševanje, Jaka Repanšek, predsednik Oglaševalskega razsodišča
Akt o digitalnih storitvah (DSA) ima potencial, da močno vpliva na oglaševalsko industrijo, predvsem zaradi svojih določil o preglednosti in odgovornosti. Med drugim bo gotovo vplival na večjo preglednost in odgovornost spletnih platform, na omejitve glede ciljnega oglaševanja, na ukrepe proti dezinformacijam, varstvo podatkov in zasebnosti …
12:45 - 13:15: Kje ima zakonodaja na področju umetne inteligence tudi vpliv na oglaševalske storitve? Bojana Pleterski, Info hiša
Med področja uporabe umetne inteligence v marketingu lahko vsekakor štejemo analizo obnašanja strank z namenom profiliranja in prilagojene komunikacije, uporabo generativne UI pri ustvarjanju vsebine, uporabo chatbotov ipd. Kako bo Akt o umetni inteligenci vplival na ta področja?
13:15 - 13:45: Kako in kdaj lahko uporabimo javno dostopne podatke (kontakte)? Rosana Lemut Strle, strokovnjakinja za področje varstva osebnih podatkov
Kdaj vse smemo pošiljati direktno pošto? Na kakšne načine? Kje lahko pridobimo kontaktne podatke in kdaj jih lahko uporabimo? Imamo javno dostopne kontaktne podatke iz Ajpesa, z LinkedIna, s spletne strani ... jih lahko zakonito obdelujemo? Kako in za kakšne namene? 93. člen ZVOP-2 in kje je meja za neposredno trženje?
13:45 - 14:15 ODMOR
PRAKTIČNE REŠITVE IN PRIMERI
14:15 - 14:45: Primer iz prakse: Kako pridobiti zero party podatke, jih uporabiti za prodajo ter jih spremeniti v first party podatke? Aleš Popič, vodja digitalnih marketinških storitev, Spar Slovenija
Kako v podjetju, ki ima več kot milijon aktivnih kartic zvestobe in ogromno first party podatkov le- te obogatiti z »mehkejšimi« podatki, s katerimi dobimo poglobljeni vpogled v potrebe strank? Spoznali bomo primer inovativne rešitve, ki s pomočjo AI orodij strankam ponuja uporabno vrednost, rešuje njihove težave in jim bogati življenja, v zameno pa s podjetjem v obojestransko korist prostovoljno delijo zero party podatke.
14:45 - 15:15: Kaj je Chrome Topics in kako podobne rešitve vplivajo na vaše prihodnje marketinške kampanje? Kaspars Drikis, Country Manager Baltics, Balkans, Kazakhstan and Azerbaijan, RTB House
Chrome Topics uvaja rešitve kontekstualnega oglaševanja, ki so client based (vs server based), kar naznanja nova razmišljanja okoli posredovanja signalov za ciljano oglaševanje. Kaspars bo predstavil filozofijo teh novih načinov posredovanja signalov za ciljnao oglaševanje in vlogo, ki jo utegnejo imeti v nadaljnjem razvoju oglaševalskih storitev, ki so skladne z EU zakonodajo. Predavanje bo v angleškem jeziku preko video povezave.
15:15 - 15:30: E-zasebnost v praksi: Praktični napotki za preverjanje skladnosti in povzetek pregleda slovenskih spletnih mest, Primož Govekar, Info hiša
Primož Govekar iz Info hiše bo podelil praktične napotke za skladnost spletnih strani in kako se preverjanje skladnosti izvaja. Naredili bomo hitri pregled elementov, upoštevanih pri ocenjevanju spletnih strani in nekaj statističnih rezultatov.
15:30 - 15:45: Pregled dobrih rešitev med prispelimi spletnimi mesti, Zoran Savin, IAB Slovenija
15:45 - 16:00: Podelitev priznanj najboljšim
Pripravili smo razpis za brezplačen pregled spletnih strani, v okviru katerega so strokovnjaki preverili, ali stran izpolnjuje zahteve zakonodaje o e-zasebnosti – skladnost zbiranja piškotkov in uporabe drugih sledilcev na strani ter uporabniško izkušnjo rešitve za skladnost. Razglasili bomo najboljše spletne strani in tudi zakaj so se tako dobro uvrstile.