Program

Izobraževanje

Marčevsko Marketing TOPX izobraževanje je namenjeno vsem, ki ste neposredno vključeni v razvoj in implementacijo celovite izkušnje stranke. Petri Oseli (Arhea) se bosta pridružila Gregor Mauko, generalni direktor Toyota Adria, ki v regiji vodi znamki Toyota in Lexus, in Aljoša Silič Žemva, NLB, ki se kot upravljalec segmentov – svetovalec neposredno ukvarja s strankino izkušnjo in raziskavami strank.

Marčevsko Marketing TOPX izobraževanje bo v torek, 12. marca, ob 16:00 (GZS, Dimičeva 13, Dvorana A).

1)   Kaj je »izkušnja stranke« (CX) in zakaj je CX pomemben?

  • Kaj vse vključuje in kdo vse skrbi za celovito izkušnjo stranke?
  • Zakaj je pomembno upravljanje izkušnje stranke?
  • Kaj so cilji celovite izkušnje stranke?

2)   Kako pristopiti k razvoju izkušnje stranke in jo celovito upravljati?

  • Ključni vidiki in povratna zanka upravljanja CX
  • Razvoj CX z dveh vidikov: procesni oz. organizacijski vidik vs vidik stranke
  • Koncept treh nivojev stičnih točk in vključitev v CX

3)   Primeri razvoja CX in implementacije izboljšav

  • Razvoj CX preko spoznavanja stranke oz. njihovih person
  • Implementacija CX z vidika organizacije in procesov: primer NLB
  • Implementacija CX z upoštevanjem pričakovanj strank: primer LEXUS

4)   Praktični del

Delavnica, na kateri bomo z udeleženci opredelili ukrep, ki ga lahko vsak udeleženec že jutri implementira v smeri boljše izkušnje stranke.

Udeležba je brezplačna za vse člane DMS, v skladu z njihovim nivojem članstva. Za nečlane kotizacija znaša 129 € + DDV.

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 200 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
RASTEMO ŽE VEČ KOT 40 LET
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice