Program

Izobraževanje

Digitalizacija v marketingu se dogaja že več let, a ji je pospešek dala tudi pandemija. Upravljanje s podatki je postalo izjemno pomembno in marketingaši se zavedajo, da je treba pridobiti nove veščine in znanja ter jih nenehno nadgrajevati. Sodelovanje z drugimi oddelki, npr. prodajo in IT oddelkom, je postalo še pomembnejše.  

Na februarskem TOPXu bomo govorili o naslednjih temah: 

  • Vloga digitalizacije v marketingu
  • CRM kot podlaga za digitalizacijo 
  • Proces izbire CRM-ja: kako izbrati pravega?
  • Proces uvedbe CRM-ja v podjetju
  • Sodelovanje z drugimi oddelki: prodajo, IT-jem, podporo kupcem
  • Segmentacija, ki omogoča personalizacijo
  • Kontekstualni marketing: kako prikazati vsebino pravim ljudem v pravem času
  • Analitika: kako lahko z zajemom in obdelovanjem podatkov v marketingu sprejemamo boljše odločitve
  • Prihodkovne aktivnosti (RevOps): uskladitev prihodkovnih ciljev prek marketinga, prodaje in podpore kupcem ter kako nam pri tem pomagajo podatki
  • Znanja in veščine marketingaša (izkušnje iz poučevanja, konstantno učenje, sposobnost nadgrajevanja)

Ogledali si bomo vrsto primerov, vprašanja pa lahko pošljete tudi vnaprej na info@dmslo.si.

Marketing TOPX bo potekal v torek, 15. februarja, ob 16. uri (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana, dvorana A).

Število mest je omejeno na 40 udeležencev in velja po pravilu hitrih prijav.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam