Program

Dogodek
▪ Brezplačno za člane DMS.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 149 € + DDV.

Na majskem Marketing TOPX z našimi gosti odkrivamo digitalno pokrajino. Podrobneje bomo izvedeli, kako je danes videti digitalna pokrajina, kakšni trendi se napovedujejo, katere nove tehnologije bomo morali še obvladati, katere so kompetence prihodnosti, kako se spreminja delo marketingaša … in predvsem, kako obvladovati vse te digitalne kompleksnosti.

Andraž Štalec (Red Orbit): Pregled digitalne pokrajine

V predstavitvi nam bo razkril digitalne trende, področja, na katera moramo biti najbolj pozorni in spremembe, ki jih moramo narediti v podjetjih, da bomo sledili kompleksnemu razvoju.

Jasna Suhadolc (Actuado - HubSpot Platinum Solutions Partner): Trendi na področju umetne inteligence

Poleg trendov na področju umetne inteligence nam bo Jasna predstavila HubSpot-ov State of the marketing report, govorila bo o pomembnosti uvedbe CRM platforme ter digitalizaciji marketinga, prodaje in podpore.

Predstavitev treh praktičnih primerov

  • Živa Deu (Atlantic Grupa – Argeta) in Blaž Pregelj (Escapebox): Kdo lahko v 20 dneh napiše 3.500 personaliziranih zgodb za otroke? Zgodbarček, ob uporabi ChatGPT tehnologije. Izvedeli bomo, zakaj in kako so se tega lotili pri Argeti, kakšni so bili izzivi, odzivi in rezultati kampanje.
  • Jerneja Faletič (Triglav Skladi): Uporaba marketinške avtomatizacije - kako nagovarjati nove kontakte in obstoječe stranke s pomočjo povezave marketinške avtomatizacije in sistema CRM. Kakšne priložnosti nam to ponuja in katerim pastem se je treba izogniti?
  • Maja Ambrož (Merkur): Prodajni ekipi Merkurja se je pridružila nova AI asistentka M.AI.A, ki jo poganja tehnologija, na kateri temelji ChatGPT. Svetovalka M.AI.A informira kupce o izdelkih in jim svetuje pri nakupu, najprej za kategorijo vrt. Kam jo bo razvojna pot odpeljala v prihodnje in kako navdihujoča je v svoji beta verziji, nam bodo razkrili na Marketing TOPX-u.

Tamara Valenčič: Pogovor o agilnosti in kompetencah na področju (digitalnega) marketinga

Predstavila nam bo, katere kompetence bodo pomembne in zaupala, kako kompetence razvijati, kako razvijati kulturo, ki spodbuja razvoj ...

Pridružite se nam v ponedeljek, 22. maja, ob 16. uri v Catering Labu.
Pridružite se nam v ponedeljek, 22. maja, ob 16.00 v Catering Labu.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam