Program

Konferenca

Svet drvi v virtualno realnost. Če današnje poslovno okolje primerjamo s tistim izpred leta dni, se je v marsičem popolnoma obrnil na glavo. Še posebej za podjetja, ki delujejo na B2B trgih. Lani februarja smo pospešeno načrtovali oziroma že izvajali sejemsko sezono. Letos sedimo pred ekrani in razmišljamo, kako s sodobnimi virtualnimi orodji naše produkte in storitve pripeljati do uporabnika, partnerja, kupca.  Kaj pravzaprav že vemo in znamo ter kako to uporabiti v virtuREalnosti?

Odgovore na vprašanja bomo iskali na letošnji B2B konferenci, 7. in 8. aprila 2021.

B2B konferenca je poslovni dogodek, na katerem se predstavijo podjetja, ki kupca postavljajo v osrčje svojega dela in beležijo zadovoljstvo skozi celoten življenjski cikel kupca – ta pa se odraža tudi na poslovnih rezultatih.

Letošnja B2B konferenca se bo v celoti ukvarjala z aktualnimi izzivi, ki jih je prinesel COVID-19 in ki ji bo prinesla negotovo ekonomska prihodnost. Fokus ne bo zgolj na digitalnem svetu, čeprav se bo veliko vrtelo okoli tega. Tudi letos ne bomo razmišljali o tem, kaj bi lahko bilo in kaj vse bi lahko počeli. Predstavljeni bodo konkretni primeri aktivnosti in rešitev, ki delujejo v praksi.

Z nami bodo:
  • Matevž Ambrožič, Pharma Linea
  • Anja Babič in Mateja Panjan, Danfoss Trata
  • Jasna Suhadolc, Actuado
  • Nasti Šušnjara, Zebra BI
  • Gorazd Lampič, Elaphe
  • Mito Mihelič, Maschinenraum
  • Maria Giovanna Sandrini, Aquafil
  • Anja Molan, Nicelable
  • Kyle Jepson, HubSpot

>> SPLETNA STRAN KONFERNECE

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam