Program

Dogodek

Februarsko mesečno srečanje DMS, ki tokrat ne bo zadnji ponedeljek v mesecu, ampak že 18. februarja, bomo namenili izzivom spletnega trgovanja – Kako narediti korak naprej od spletne trgovine? Kot vsak mesec, bomo tudi v februarju predstavili konkretne primere iz prakse.

Februarsko mesečno srečanje bo v ponedeljek, 18. februarja, ob 17:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana).

Rok Slapar je ustanovitelj podjetja Vigoshop. Podjetniško zgodbo je začel tako, da je pobiral »izgubljene« žogice za golf in jih ponovno prodajal. Danes zelo uspešno prodaja generične izdelke v več kot 13 državah. Kako podjetju uspeva biti privlačnejši za kupce z izdelki, ki nimajo visokih cen in ki so na prvi pogled povsem generični? Zakaj ljudje kupujejo ravno pri njih, čeprav bi izdelke lahko kupili na tisoč drugih mestih? Kje so razlogi za uspeh podjetja? Rok Slapar nam bo na ta vprašanja odgovoril na februarskem mesečnem srečanju.

Podjetniško zgodbo sem začel tako, da sem pobiral "izgubljene" žogice za golf in jih ponovno prodajal. - Rok Slapar (Vigoshop)

Drugi gost mesečnega srečanja pa je Rok Hrastnik, izvršni direktor podjetja Sensilab, ki smo ga že gostili na DMS dogodkih, in z nami vedno deli svoje zadnje praktične izkušnje, uspehe in tudi kakšen neuspeh. Tokrat bo predstavil aktualne izkušnje s področja gradnje »direct brands«. Govorimo o znamkah, ki imajo izvorno domeno v digitalnem svetu in gredo direktno do končnih kupcev. Rok pravi, da se sploh ne boji Amazona in drugih velikih spletnih trgovcev. Zakaj? To nam razkrije mesečnem srečanju.

Ne bojim se Amazona in drugih spletnih trgovcev. - Rok Hrastnik (Sensilab)

Tretji sogovornik bo Bartlomiej Behnake, direktor marketinga za regijo od Slovenije do Albanije v podjetju Intersport. Predstavil bo izzive gradnje spletnega poslovanja v multinacionalki, ki ima online in offline prodajna mesta in ki deluje na številnih različnih trgih … Kateri so bili največji izzivi, ki jih je reševal v zadnjih treh letih in kaj se je iz njih naučil?

Za vsebinsko zanimivo debato z obema gostoma bo poskrbel Darko Dujič, direktor Ceneje.si. Darko, Bartlomiej in oba Roka so garancija za izjemno zanimivo »e-commerce« ponedeljkovo popoldne. Če vas tema zanima, vljudno vabljeni na februarsko mesečno srečanje DMS.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam