Program

Dogodek

Izzivi, povezani s spoštovanjem elektronske zasebnosti posameznika (p)ostajajo ena od osrednjih poslovnih tem in jih najdemo na prvih mestih med vsemi aktualnimi trendi. V Sloveniji je v veljavo je stopil nov zakon o varstvu osebnih podatkov - ZVOP-2, ukinjajo se piškotki, v ospredje prihajajo lastni podatki (first party data), uveljavljajo se strožji standardi zasebnosti. Na že drugem skupnem dogodku Društva za marketing Slovenije, IAB Slovenija, Infohiše in Slovenske oglaševalske zbornice se bomo dotaknili različnih izzivov elektronske zasebnosti.

  • Na praktičnih primerih bomo med drugim predstavili številna orodja, s katerimi si lahko pomagate pri vaših digitalnih izzivih.
  • Pregledali bomo najpomembnejše novosti zakona o varstvu podatkov. Ena od njih je pristojnost Informacijskega pooblaščenca za izrekanje globe ob kršitvah.
  • Pogledali bomo tudi v prihodnost - izvedeli bomo, kaj nas na področju varovanja podatkov še čaka in kako se na to lahko začnemo pripravljati že danes.

Z nami bodo številni strokovnjaki, ki podrobno spremljajo področje varstva osebnih podatkov in elektronske zasebnosti. Predstavljamo vam prve goste: Jaka Repanšek (RePublis, predsednik Oglaševalskega razsodišča), Boštjan Špetič (Outbrain), Bojana Pleterski (Info hiša) in Zoran Savin (IAB Slovenija).

Pridružite se nam 23. februarja ob 12.00 v konferenčni dvorana B123 v pritličju Tehnološkega parka (Tehnološki park 19). Dogodek bo trajal od 12.00 do 16.30.

Dogodek je namenjen članom DMS, IAB Slovenija, SOZ in gostom Info hiše, prijavnine ni. Na dogodku bomo še posebej veseli tistih, ki se z zgornjimi izzivi srečujete pri svojem delu.

Rok za prijavo je 21. februar 2023 do 12. ure ali do zapolnitve mest. (Za člane DMS je na voljo le 25 mest!)

Tukaj lahko preberete, o čem smo se pogovarjali lani na prvem skupnem dogodku Društva za marketing Slovenije, IAB Slovenija, Infohiše in Slovenske oglaševalske zbornice: Kako učinkovito tržiti in hkrati spoštovati zasebnost kupca?

Skupni dogodek organizacij: Društvo za marketing Slovenije, IAB Slovenija, Info hiša in Slovenska oglaševalska zbornica.

O NAS

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 280 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
večkot 70 dogodkov letno
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice