Izzivi, povezani s spoštovanjem elektronske zasebnosti posameznika (p)ostajajo ena od osrednjih poslovnih tem in jih najdemo na prvih mestih med vsemi aktualnimi trendi. V Sloveniji je v veljavo je stopil nov zakon o varstvu osebnih podatkov - ZVOP-2, ukinjajo se piškotki, v ospredje prihajajo lastni podatki (first party data), uveljavljajo se strožji standardi zasebnosti. Na že drugem skupnem dogodku Društva za marketing Slovenije, IAB Slovenija, Infohiše in Slovenske oglaševalske zbornice se bomo dotaknili različnih izzivov elektronske zasebnosti.
Z nami bodo številni strokovnjaki, ki podrobno spremljajo področje varstva osebnih podatkov in elektronske zasebnosti. Predstavljamo vam prve goste: Jaka Repanšek (RePublis, predsednik Oglaševalskega razsodišča), Boštjan Špetič (Outbrain), Bojana Pleterski (Info hiša) in Zoran Savin (IAB Slovenija).
Dogodek je namenjen članom DMS, IAB Slovenija, SOZ in gostom Info hiše, prijavnine ni. Na dogodku bomo še posebej veseli tistih, ki se z zgornjimi izzivi srečujete pri svojem delu.
Tukaj lahko preberete, o čem smo se pogovarjali lani na prvem skupnem dogodku Društva za marketing Slovenije, IAB Slovenija, Infohiše in Slovenske oglaševalske zbornice: Kako učinkovito tržiti in hkrati spoštovati zasebnost kupca?