Program

Dogodek

Na oktobrskem webinarju smo gostili Uroša Svenška, strokovnjaka za digitalno komuniciranje pri Agenciji 101. Gost je na webinarju pojasnil, kako se podjetja tipično lotevajo komunikacije na družbenih omrežjih in predstavil, kako to počnejo najboljši. Opisal bo, kje so razlike med povprečjem in najboljšimi ter kaj moramo delati drugače, da bomo učinkovitejši.

Digitalni marketing se izjemno hitro spreminja. Pravila, ki so še nekaj let nazaj kraljevala na družbenih omrežjih, danes ne (z)držijo več. Na webinarju smo spoznali sedem stvari, ki jih morajo podjetja početi popolnoma drugače kot doslej, če želijo uspeti. Kaj je tisto, kar loči vrhunska podjetja od povprečnih? Kaj je tisto, kar na družbenih omrežjih počnejo drugače?

Zakaj se najboljši dandanes več ne ukvarjajo s številom sledilcev? Zakaj objavljajo tako redko in vseeno dosežejo tako veliko? Zakaj najboljši razmišljajo o kampanjah in ne o mesečnih planih? Zakaj njihove kampanje postanejo viralne? Zakaj so njihove kreative drugačne? Kako jim uspe, da so vedno v središču aktualnega dogajanja in zakaj se zdi, da jim vedno uspe najti kretivo, ki deluje?  

Vseh 7 točk smo analizirali na nagrajenih primerih iz celega sveta, ki so navduševali v preteklem letu. Odkrili smo ozadje nastanka uspešnih kampanj Agencije 101 in spoznali, kako se lahko stvari lotimo drugače na svojih kanalih.

Če se webinarja niste uspeli udeležiti, a vas vsebina zanima, se si ga ćlani DMS lahko pogledate v digitalni knjižnici DMS.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam