Program

Dogodek
▪ Brezplačno za člane DMS in prijavljene na B2B konferenco 2025.
▪ Za ostale znaša kotizacija 60 € + DDV.
B2B marketing: strateško! Izzivi in priložnosti strateškega marketinga v industriji

Kako strateški marketing usmerja razvoj podjetja v zahtevnem industrijskem okolju? Na septembrskem srečanju B2B središča bo z nami Urška Plavčak, direktorica strateškega marketinga v Steklarni Hrastnik. Pogovor bo vodila vodja B2B središča Maruša Grah (Mediade).

Steklarna Hrastnik je bila letos zmagovalka nagrade Marketinška odličnost v kategoriji Odličnost marketinškega projekta: Strateško partnerstvo in bila finalistka v kategoriji Odličnost trajnostnega delovanja in družbena odgovornost.

V pogovoru z Urško Plavčak bomo raziskali, kako se strateški marketing prepleta z inovacijami, trajnostjo in partnerstvi, ter kako se v industriji navigira med kompleksnostjo tržnih razmer in priložnostmi za rast. Dotaknili se bomo tudi njihovih nagrajenih projektov:

  • A Toast to a Sustainable Tomorrow (Zdravica trajnostni prihodnosti)
  • Sustainable Week: Transforming the Glass Packaging Industry (Trajnostni teden: Preoblikujemo industrijo steklene embalaže)

Srečanje bo odlična priložnost za vpogled v prakso in odličen uvod v oktobrsko B2B konferenco, kjer bomo nadaljevali z navdihujočimi zgodbami iz sveta B2B. >> ZAGOTOVITE SI MESTO

Pridružite se nam v četrtek, 25. septembra, ob 17. uri v Triglav Labu (Dunajska cesta 20, 1000 Ljubljana).
Pridružite se nam v četrtek, 25. septembra, ob 17.00 v Triglav Labu.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam