Kako strateški marketing usmerja razvoj podjetja v zahtevnem industrijskem okolju? Na septembrskem srečanju B2B središča bo z nami Urška Plavčak, direktorica strateškega marketinga v Steklarni Hrastnik. Pogovor bo vodila vodja B2B središča Maruša Grah (Mediade).
Steklarna Hrastnik je bila letos zmagovalka nagrade Marketinška odličnost v kategoriji Odličnost marketinškega projekta: Strateško partnerstvo in bila finalistka v kategoriji Odličnost trajnostnega delovanja in družbena odgovornost.
V pogovoru z Urško Plavčak bomo raziskali, kako se strateški marketing prepleta z inovacijami, trajnostjo in partnerstvi, ter kako se v industriji navigira med kompleksnostjo tržnih razmer in priložnostmi za rast. Dotaknili se bomo tudi njihovih nagrajenih projektov:
Srečanje bo odlična priložnost za vpogled v prakso in odličen uvod v oktobrsko B2B konferenco, kjer bomo nadaljevali z navdihujočimi zgodbami iz sveta B2B. >> ZAGOTOVITE SI MESTO
