Program

Dogodek
▪ Brezplačno za člane DMS.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 €.

vpoglèd -éda m (ȅ ẹ́): globlje (s)poznati kaj: dobiti, imeti vpogled v poslovanje; imeti širok vpogled v zadevo

Jutranji vpogledi so pogovori z iskrivimi sogovorniki, s katerimi se poglobimo v različne aktualne teme. Ponujamo vam informacije, ki vam bodo pomagale načrtovati in razmišljati. Zato, da izveste vse, kar enostavno morate vedeti.

Gostja marčevskih Jutranjih vpogledov bo Špela Žorž, direktorica in solastnica agencije Shift, agencije, ki je le eno leto po ustanovitvi, prejela naslov Agencije leta. Špela opravlja tudi delo strateške direktorice agencije, ki se osredotoča predvsem na strateško in kreativno komunikacijo.

Skupaj se bomo potopili v delovanje agencij, komunikacijske trende, izzive slovenskega marketinga. Med drugim boste izvedeli:

  • kako strateško usmerjeno je danes oglaševanje,
  • kako poteka delo v agencijah in kako se bo razvijalo,
  • kako pomemben je dober brif,
  • kakšni so marketinški in komunikacijski trendi,
  • kako izbrati pravi medijski miks,
  • kaj potrebuje uspešna digitalna kampanja ...

Pridružite se nam vsi tisti, ki bi radi spoznali, kako se dela lotevajo v agenciji, ki je prejela naziv Agencija leta 2022, in si želite izboljšati delo v vaši agenciji, pa tudi vsi tisti predstavniki naročnikov, ki si želite bolje razumeti agencije, da jih boste lahko v naslednjih kampanjah opremili s še bolj uporabnimi informacijami. Več o pomembnosti dobrega briefa si lahko preberete tudi v zapisu, ki je nastal po webinarju s Špelo Žorž >>> Brief je najtežja prvina uspešne kampanje. V DMS Labu pa je na voljo tudi posnetek izobraževanja in E-priročnik.

Jutranji pogovor s Špelo Žorž bo potekal v četrtek, 14. marca, ob 9. uri na Zoomu.

Udeležba na jutranjih vpogledih prinaša 5 točk za DMS certifikat znanja.

ZA ČLANE DMS: Prisluhnite drugi epizodi Jutranjih vpogledov, kjer smo gostili Lovra Grudna >>> Jutranji vpogledi z Lovrom Grudnom.
Jutranji vpogled s Špelo Žorž bo v četrtek, 14. marca, ob 9. uri na Zoomu.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam